Praktyczne auto które potrafi dostarczyć mnóstwo adrenaliny i wzbudza zazdrość u sąsiadów :P
Doskonałe na autostradę i leśne drogi
Wrażenia
5,0
Silnik
Nieco głośny - ale dźwięk przepiękny! Na wolnych obrotach senny ale jak załączy się turbina to szatan pod maską!
3,0
Skrzynia biegów
Mało precyzyjna, długi skok. Trzeba się przyzwyczaić i wyczuć. Nic na siłę.
5,0
Układ jezdny
Cudeńko. Jeździ jak po szynach na każdej nawierzchni i w każdych warunkach. Bardzo pewny. Jedyną wadą jest jego głośność, wszystkie dziury słychać w kabinie.
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacja - jak w akwarium.
4,0
Ergonomia
Większość rozwiązań bardzo przemyślanych a przy tym prostych. Nie ma polotu ale jest praktycznie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu - rewelacja. Ilość miejsca z tylu zaskakująco mała patrząc na gabaryty auta - porównywalna z kompaktem. Bagażnik przeciętny.
2,0
Wyciszenie
Źle czyli dobrze - nie da się ukryć, że to ucywilizowana bestia. W środku jest głośno (od silnika, wydechu, z zawieszania) - ale dźwięk jest bardzo rasowy i daje mnóstwo frajdy. Przy wysokich obrotach robi się wręcz brutalnie. Ale efekt na drodze piorunujący! Coś za coś...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko działa! Auto już dosyć stare a wszystko sprawne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak!! 120 000 km i tylko wymiana części eksploatacyjnych.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 XT 177KM 130kW
[l/100km]