Przeniesienie napędu
: Już się nie przesiąde do samochodu który ma napęd tylko na jedną oś!!
5,0
Całokształt
W Polsce panuje tzw. populizm jeździmy tym czym sąsiad jeździ czyli oplami, vw, fordami itd. Wielu z nas chwali swoje bo jak by inaczej ale uwierzcie mi doświadczając jazdy subaru zmienicie szybko zdanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nic dodać nic ująć - poezja.
5,0
Skrzynia biegów
Pracuje bez problemu trzeba pamiętać tylko o redukcjach bo napęd stały na 4 koła nie lubi jazdy na wysokich biegach przy niskiej prędkości.
5,0
Układ jezdny
Super pewne prowadzenie na prostych oraz zakrętach dzięki silnikowi typu boxer, wysoki prześwit oraz napęd na 4 koła daje nam wysoki komfort prowadzenia po naszych dziurawych beznadziejnych (to do naszych polityków) tzw. drogach.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Idealny samochód dla rodziny, każdy poczuje się w nim komfortowo również osoby które są bardzo wysokie. Troszkę mały bagażnik.
5,0
Wyciszenie
Drzwi bez ramki mogą nam troszkę popalić przy wyższych prędkościach może nam gwizdać. Pamiętajcie o konserwacji uszczelek zimą.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupując te auto nie kierowałem się ekonomią bo jeśli ktoś szuka taniego środka do komunikacji to niech szuka w innych markach bo subaru pali tyle ile mu się wleje ;)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedyna japońska marka która jest produkowana w 100% w Japonii. Jest nie zawodny!!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 XT 177KM 130kW
[l/100km]