Przeniesienie napędu
: Pierwszy raz miałem auto z turbiną i napędem na 4 łapy.. To jak przesiadka z pociągu parowego do TGV. Polecam.
5,0
Całokształt
Jestem zakochany w tym samochodzie. Nigdy więcej nic innego.
Wrażenia
5,0
Silnik
\"Tylko\" 2 litry pojemności, ciężki, wysoki samochód a zbiera się lepiej niż niejeden pseudo-sportowy samochód. Rewelacja.
4,0
Skrzynia biegów
Jest OK, ale mogłoby być ciut lepiej. Po 180tyś czasem trzeba najpierw wrzucić 2 a dopiero potem 1. Wsteczny też czasem nie wpada za pierwszym razem. Aczkolwiek zdarza się to rzadko i nie jest uciążliwe. Piszę bo to jedna z niewielu rzeczy do ktorych się można przyczepić :)
5,0
Układ jezdny
Stały napęd na 4 łapy robi swoje. Auto prowadzi się jak tramwaj, nie ma mowy o wypadnięciu z zakrętu. Wbrew pozorom wcale się nie kiwa na zakrętach. Tzn kiwa się, ale nie tak bardzo jak by się można było tego spodziewać po terenówce.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w akwarium. Auto jest wielkie ale całe przeszklone - super.
4,0
Ergonomia
Niektóre przyciski mało rozsądnie umieszczone. Np parę razy zdarzyło mi się włączyć kolanem spryskiwacz reflektorów.. a może to tak specjalnie? :) Tak czy inaczej potrzebne rzeczy są pod ręką i wiadomo jak je obsługiwać.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W żadnym innym samochodzie (moim i znajomych) nie udało mi się tak szybko \"odparować\" przedniej szyby. Bajka.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy super. Jako pasażer nie jechałem, ale myślę że nieźle..
5,0
Wyciszenie
Nie ma się czego doczepić. Przy większych prędkościach (160km/h) jest głośno, ale to wysoki samochód więc nie da się inaczej tego rozwiązać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
OK - nie jest to micra i nie pali 4l / 100km.. Ale biorąc pod uwagę stosunek mocy do spalania to jest to idealne rozwiązanie. Znajomy ma Tucsona, też 2 litrowy silnik, spala litr więcej ale przyspieszenie 0-100km/h ma dwa razy większe (dosłownie) i elastyczność na 3 / 4 biegu też duuuużo słabszą.
Przy spokojnej jeździe mieszanej (miasto / trasa - 50/50) latem średnio 10-11, zimą średnio 11-12. Jadąc do Włoch udało mi się zejść do 9.2
5,0
Stosunek jakość/cena
Tani nie jest, ale jest to samochód BARDZO wyjątkowy i warty swojej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniałem jedynie płyny, klocki hamulcowe, itp. Często jeździłem na przeglądy więc uniknąłem cięższych napraw. Nie wiem czy mogę, ale jeśli mogę to polecam serwisowanie w 4turbo.pl - naprawdę znają się na rzeczy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie mam nic do powiedzenia na ten temat :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 XT 177KM 130kW
[l/100km]