Bardzo fajny silniczek 2,5 X wersja USA bez turbuny, niezawodny jak na razie tylko olej zmieniam
4,0
Skrzynia biegów
Automat bez tiptronika trochę długo się czeka na zmianę przy "kickdownie" ale nie mam punktu odniesienia zawsze jeździłem na MT.
Gdyby był tiptronic byłoby ok
5,0
Układ jezdny
Rewelacja
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok słaby punkt to amerykańskie małe lustra z dużą strefą martwą mam wersję bez ogrzewania to jest minus i kłopot szczególnie w mieście
4,0
Ergonomia
z przodu może być . jak na tę klasę auta nie jest źle . Jadę 450 km non stop i plecy nie bola.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Raczej przecietnie chociaz jest to ręczna klima więc co tu wymagać.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dobrez dla czterech osób . Oczywiście to nie Audi A6
3,0
Wyciszenie
Do 110 ok póxniej gorzej ale to kanciasta skorupa i wiatr robi swoje
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak to benzyna jesli pilnujesz 2500 obrotów jako max co daje około 95 km/h w trasie . To jest 9 litrów. W mieście 12 i lepiej zalezy jak jadę. Srednia z trasy Wrszawa Poznań na Autostradzie 130-160 km/h poza autostradą 90-100 km/h max i troche jazdy po miescie średnia wyszła 11 litrów
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek poza normalnym zuzyciem
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 XT 177KM 130kW
[l/100km]