Silnik
: Gdybym jakikolwiek inny samochód tak katował to dawno by wylądował w serwisie na kapitalnym remącie silnika i zawieszenia
5,0
Całokształt
Super samochód do miasta na nasze drogi, ekstra odejście z pod świateł. Chyba ostatnia porządna japońska firma która nie oszczędza na na jakości podzespołów zawieszenia , silnika i nadwozia
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacyjny , kręci już od 2000 , super dźwięk i ten gwizd turbiny
5,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia łatwo wchodzą, jedynie wsteczny czasami haczy
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie na każde drogi i warunki, im szybciej sie jedzie tym lepiej trzyma drogi .
Bardzo wytrzymałe elementy bo jak na razie nic nie stuka
Komfort
5,0
Widoczność
Akwarium
5,0
Ergonomia
niewiele guzików do obsługi, więc jak ktoś jeżdził japońcem wcześniej to jest w domu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo szybko się nagrzewa i odparowuje szyby jeżeli używasz auto klimy , jedna wada to jak nastawiony jest nawiew na szybę to marzną łapy, klima super
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy ok chyba że jest się grubasem to lepiej dać sobie spokój, dla pasażera to porażka, pionowe oparcie nie je komfortu, dla dzieciaków od biedy może być.
3,0
Wyciszenie
na wolnych obrotach cisza, później przyjemny odgłos silnika , po 80km/h zaczyna hałasować prawe lusterko bo powietrze się dostaje aż o głośniczka sopranowego , podobno można to rozebrać i usunąć, powyżej 140 robią się schody , przy 180 listwa od przedniej szyby wydaje potworny dźwięk (w serwisie powiedzieli że ten typ tak ma)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
widziałem co kupuję wiec nie byłem zaskoczony trasa 9l prędkość do 120 bo powyżej zaczyna żreć, miasto od 12l ale trzeba jeździć jak cipa, do 15 ale za to jest fan. Do serwisu nie jeżdżę bo nie mam z czym 0 napraw