Pomimo tych kilku wad bardzo go lubię,szczególnie w zimie.Doskonale radzi sobie w lesie,piasku ,błocie i na zalanych deszczem koleinach.Opisałem jego wady , bo mnie denerwują.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak wejdzie na obroty powużej 3.5 tys jest super.Ale najgorsza i wieczna usterka to przerywanie w przedziale od 3 do 3.5 tys .Podobno ten typ tak ma.Ciężko zapala i tłucze się w zimie.
5,0
Skrzynia biegów
Jest super.Reduktor w tym samochodzie to doskonały wynalazek- szczególnie przy wyprzedzaniu pod górę i w terenie.
5,0
Układ jezdny
Doskonale się prowadzi .Troche kiepskie wspomaganie zbyt duże.Na śniegu ,błocie, itp jest super,zabawa extra.Im gorsza droga tym lepiej jeżdzi , gorzej na autostradzie ,nie ma mowy o spaniu za kierownicą ,ułamek sekundy i jesteśmy poza trasą.
Komfort
5,0
Widoczność
Ktoś kiedyś napisał "jak w akwarium.Czujniki parkowania są zbyteczne.
4,0
Ergonomia
Fotel taki sobie.Nie męczy na dłuższych trasach.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dla mnie bardzo żle .Dmucha prosto w twarz.Ustawiam na pasażera niech się męczy.W zimie na początku dmucha bardzo gorącym powietrzem ,jedyny ratunek to wyłączyć wentylator i czekać aż się nagrzeje .Potem jest ok. Jeśli chodzi o sprawność - jest dobra.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dobrze.Z tyłu dużo miejsca ,z przodu trochę krótko dla nóg pasażera.
3,0
Wyciszenie
W lesie jest dobrze.Na trasie złą robotę robią super duże lusterka.Coś za coś.Silnik jest cichy ,co jest wadą w tym samochodzie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest to drogi samochód w utrzymaniu .Przeglądy co 15 tys i to nie tanie.Spalanie mnie nie zaskoczyło.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana podłokietników po 90 tys.Wieczne przerywanie przy obrotach 3-3,5 tys nie do naprawienia.Coś brzęczy w wyłączniku świateł .
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zaskoczył mnie pęknięty kolektor wydechowy,podobno to się zdarza.Najgorsze to rdza na błotniku przy wlewie paliwa.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 XT 177KM 130kW
[l/100km]