Bardzo dobre auto, które zapewnia ogromną przyjemność z jazdy. Wszystko ma swoją cenę. Koszty utrzymania są większe i materiały użyte do wykończenia mogłyby być lepsze
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo dobry. 158 KM daje rade w codziennym użytkowaniu. Silnik lubi wysokie obroty i wtedy pokazuje na co go stać. Trwałość znacznie powyżej przecietnej.
3,0
Skrzynia biegów
Chyba najsłabszy punkt tego samochodu. Nieprecyzyjna, długie skoki lewarka utrudnia dynamiczną jazdę. Ale za to niezawodna.
5,0
Układ jezdny
I to jest największy atut tego samochodu. Prowadzi się jak zwykła osobówka. W połączeniu z rewelacyjnym 4x4 daje ogromna przyjemność z jazdy, szczególnie w zimie.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra we wszystkie strony. Duża powierzchnia szyb oraz kompaktowe rozmiary (4,46 m długości) auta nie utrudniają manewrowania.
4,0
Ergonomia
To już trzeci mój Japończyk. Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko ok. Nie ma problemów z wentylacją - klimatyzacja dwustrefowa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok. Na tylnej kanapie mogłoby być więcej miejsca na nogi. Szczególnie gdy z przodu jedzie rosły osobnik.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie średnie. Powyżej 120 km/h robi sie głośno. Pudełkowata karoseria robi swoje.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód bardzo trwały. Jednak koszty utrzymania są wyższe. Ceny w ASO średnie. Kosztowne są wymiana rozrządu (co 105000 km lub 7 lat) oraz tylnych amortyzatorów samopoziomujących. Mało zamienników.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto drogie w zakupie. Ale warte swojej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po prostu rewelacja.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek w okresie użytkowania.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 X 158KM 116kW
[l/100km]