Auto działa wspaniale w każdym zakresie. silnik pracuje gładko i równiutko, odpala w nawet w największe mrozy bez zająknięcia. Wspaniała jednostka boxer.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze. Skrzynia precyzyjna , dodatkowo reduktor. Autkiem da się dobrze wyprzedzać na 5 biegu.
5,0
Układ jezdny
Boxeer- obniżony środek ciężkości , zawiedzenie lekko twarde , zastosowana przeze mnie rozpórka dodatkowo poprawiła prowadznie. Stały napęd 4x4 50/50 działa genialnie.W lesie nawet w trudnych warunkach radzi sobie doskonale.
Komfort
5,0
Widoczność
Ja widzę wszystko mam 175 cm wzrostu , regulowany fotel z przodu poprawia widoczność , z tyłu też jest ok , dodatkowe czujniki parkowania pomagają ;)
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu , bez zbędnego przepychu i ilości udziwnień. Prawdziwe proste auto.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Extra , podgrzewane siedzenia na 6 , podgrzewane wycieraczki na 6 noi ogrzewanie wnętrza. Przy - 20 st po dokładnie 2,5 km zaczęło robić się w aucie ciepło.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Forester nie jest ogromnym autem z przodu dla mnie ok , szwagirer 185 cm przejechał 300km i było ok.
5,0
Wyciszenie
Mam zamontowany sportowy tłumik i słyszę lekki przyjemny pomruk
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Benzyna 9l trasa ( 100-110km/h) miasto 10,5 l na gazie w trasie 10 l , miasto 11,5 l . Przeglądy w nieautoryzowanych warsztatach specjalizujących się tylko w subaru to najlepsze rozwiazanie dla kieszeni , ale ASO terz nie odstrasza. Części najlepiej oryginalne - droższe ale jakość super i czas użytkowania b. długi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto w zakupie nie jest tanie , ale jakość,niezawodność i sportowa nuta to jest to.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic dosłownie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero :)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 X 158KM 116kW
[l/100km]