Przeniesienie napędu
: Bardzo dobry napęd na zimę.
3,0
Całokształt
Jak za cenę jaką trzeba zapłacić za egzemplarz w dobrym stanie to zdecydowanie nie warto (Ja za używke z PL salonu,bezwypadek,przebieg 170.000tys zapłaciłem w 2011 roku 35 tys)
Nówka w salonie za 100-120 tys to również mocno przesadzona cena. Za słaba jakość wykonania,średni silnik (dużo pali,wolno jeździ),bardzo mało komfortowy samochód.
Wrażenia
3,0
Silnik
Średnie osiągi, spalanie przy normalnej jeździe po mieście 11.5 L benzyny (gazu 13 L) / trasa do 120-130 km/h (ciężko szybciej bo z racji wielkości nadwozia przy większych prędkościach jest b.duży hałas) 8 PB (10 LPG)
4,0
Skrzynia biegów
Przebieg 190.000 i biegi wchodziły poprawnie / nie tak płynnie i delikatnie jak np w niemieckich samochodach,ale nie było problemów z haczeniem biegów itp
4,0
Układ jezdny
Na lato nie czuć,że to napęd na 4 koła - chyba,że weźmiemy średnicę zawracania która jest dość duża
Zima to super sprawa z napędem na 4 koła - warunek dobre zimówki przy słabych oponach napęd nie pokaże swoich pełnych możliwości
Komfort
4,0
Widoczność
Mimo dużych gabarytów samochód ma duże szyby i bez problemu się parkuje itp
4,0
Ergonomia
Brakuje trochę bardziej przemyślanych np zamykanych czy głębszych schowków. Ergonomia jest niezła,ale do produktów typu Audi jest daleko...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag,nie ma problemów z parowaniem szyb itp
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przesteń jest dość duża - odpowiednia do gabarytów auta
1,0
Wyciszenie
Niestety drzwi bez ramek może wyglądają pięknie ale brak uszczelek daje się usłyszeć.Dodatkowo kształt samochodu przy wyższych prędkościach (powyżej 100 km/h) bardzo podnosi hałas. Na naszych dziurawych polskich drogach słychać głośno zawieszenie. Ogólny hałas bardzo obniża komfort podróżowania.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w stosunkó do osiągów jest dość duże, nawet jeżdżąc delikatnie po mieście jest ciężko zejść poniżej 11 L.
Ceny części zamiennych wyższe niż średnia dla samochodów klasy średniej, częsty brak zamienników powoduje konieczność zakupów w ASO.
2,0
Stosunek jakość/cena
Jak za cenę jaką trzeba zapłacić za egzemplarz w dobrym stanie to zdecydowanie nie warto (Ja za używke z PL salonu,bezwypadek,przebieg 170.000tys zapłaciłem w 2011 roku 35 tys)
Nówka w salonie za 100-120 tys to również mocno przesadzona cena. Za słaba jakość wykonania,średni silnik (dużo pali,wolno jeździ),bardzo mało komfortowy samochód.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wycieraczka tylna się zawieszała raz na 20.000 km :) koszt usterki 150 zł
Pierdoły w zawieszeniu co 15.000 km ale koszt napraw nie przekraczał 200-300 zł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przebieg prawie 200.000 z czego 100.000 na gazie i samochód nie miała poważnej awarii. Fakt był regularnie co 15000 serwisowany bez oszczędzania
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 X 158KM 116kW
[l/100km]