Przeniesienie napędu
: Efekt tramwaju - kto nie jeździł Subaru nie wie o czym mówię.. kto jeździł nie znajdzie tego gdzie indziej.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Maglownica tłucze - TTM
4,0
Całokształt
Można mieć auto bardziej luksusowe, bardziej sportowe, oszczędniejsze, piękniejsze... ale w razie czego, bez zastanowienia wsiadasz właśnie do Forestera i po prostu przemieszczasz się. W każdych warunkach.
Wrażenia
4,0
Silnik
Pali ile zdąży. Ale za XT nie zdąży.
4,0
Skrzynia biegów
Musi się dotrzeć. Potem miód malina. Przydałaby się 6\'ciobiegowa
5,0
Układ jezdny
Tak tylko Subaru potrafi. Koniec kropka.
Komfort
5,0
Widoczność
Przeszklony jak akwarium z wielkimi lusterkami.
4,0
Ergonomia
Sparta, ale ma wszystko.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja działa. Klima działa. Automatyk klimy podobno też działa :) Wierzę na słowo.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bez zarzutu - ale nie należę do drągali. Z tyłu nie jeżdżę.
3,0
Wyciszenie
Stuka i puka i trzeszczy... ale dźwięk obciążonego boksera na wysokich obrotach.... przez pierwszy rok opuszczałem tylna szybę żeby słuchać....
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali ile zdąży. Przy spokojnej jeździe pół biedy, przy kozaczeniu w mieście.... Pije jak zaporoski kozak.
4,0
Stosunek jakość/cena
Tandeta plastików na początku razi, ale potem uniwersalność auta to rekompensuje. Samochód wart swojej ceny... wtedy kiedy go kupowałem. Przy dzisiejszych, kryzysowych cenach nowych subaru i przy parametrach modelu III generacji - konkurencja jest niebywała.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 X 158KM 116kW
[l/100km]