No coż wygląda na to, że 2.0 158 koni to na to auto za mało. Jest krowiasty i ciężko się wyprzedza. Spalanie też nie zachwyca, średnio 11 litrów na setkę, a nie jeździmy jakoś super dynamicznie.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia właściwie bez uwag choć brakuje bardzo 6-tego biegu. Ale w nowej wersji już podobno jest.
5,0
Układ jezdny
Jeżeli chodzi o układ jezdny to jest to auto po prostu genialne. Mam służbowe Audi quattro ale na weekendy zamieniam się z żoną i jeżdżę foresterem. To jest przyjemność jak pójście na karuzelę. Po prostu wsiadam w Forestera i jeżdżę tylko po to żeby sobie pojeździć.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag.
4,0
Ergonomia
Może być.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima kiepska, w zimie lepiej ale w lato automatyczna klima bardzo mocno wieje i praktycznie nie spełnia zadania klimy automatycznej, trzeba nastawiać ręcznie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Spodziewaliśmy się więcej miejsca w środku, ze względu na to, że z zewnątrz wygląda na dużo większy. Ale da się wytrzymać, mimo, że kilku centymetrów z każdej strony brakuje.
3,0
Wyciszenie
No tutaj to już jest bardzo przeciętnie ale związane jest to ze stylem nadwozia.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety nie jest to samochód ekonomniczny a raczej droga zabawka dla koneserów. Zużycie paliwa zdecydowanie za duże a przeglądy i ceny horendalnie drogie. Na gwarancji wymieniałem kolektor spalinowy: sam koszt części to 3500 złotych, byłem szczęśliwy, że było to jeszcze na gwarancji. Wymiana filtra przeciwpyłkowego chyba z 400 złotych. Niestety z tego powodu pewnie Subaru nie jest autem popularnym mimo wszystkich innych zalet.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 X 158KM 116kW
[l/100km]