Zawieszenie
: Prowadziłem kilka samochodów z tzw. napędem 4x4. Wtedy wydawało mi się, że jest nieźle...Subaru to po prostu inna bajka.
5,0
Całokształt
Są oczywiście samochody w tej klasie o ładniejszym kształcie karoserii, o szlachetniejszym wykończeniu wnętrza, o prawie takim samym napędzie 4x4... Z tym, że PRAWIE robi wielką różnicę!
Wrażenia
5,0
Silnik
To jest bokser!
4,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie, biegi zmienia troszeczkę za wolno, super funkcja POWER
5,0
Układ jezdny
To jet TO !!!
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Bez zbędnych \"bajerów\", wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja + odpowiednie umieszczenie nawiewów = 0 problemów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu o.k., z tyłu mogłoby być więcej miejsca
5,0
Wyciszenie
Jest dobrze. Na autostradzie przy 160 można, wbrew obiegowej opinii, rozmawiać bez podnoszenia głosu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest to disel, ale bez przesady. Przy normalnej jeździe średnie spalanie nie przekracza 11 litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
O.K.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 X 158KM 116kW
[l/100km]