Zawieszenie
: Zawieszenie jest idealne na polskie drogi nie ważne czy dziury,koleiny, piasek, deszcz, śnieg -on po prostu jedzie tak jak chcesz
5,0
Całokształt
Jezdziłem wieloma autami np volvo, mercedes, audi, ten jest najbardziej uniwersalny i sympatyczny, dopasowany do mojego stylu jazdy i preferencji. Można w nim jechac do teatru, w góry na narty i przeiźć kartofle z pola :-)
Wrażenia
5,0
Silnik
Jezdziłem już wieloma autami i jeżdżę bardzo dużo, ale foresterek ma piękną dynamikę, dzwięk i kulturę pracy - gratulacje dla prostej myśli technicznej
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam problemów, jest ja dla mnie idealna, na poczatku trzeba było się troszkę przyzwyczaić po europejskich wynalazkach, ale już po pierwszym tysiącu było świetnie, -precyzyjna,pewna, intuicyjne przełożenie
5,0
Układ jezdny
sama przyjemność jazdy - jeżdże po Wrocławiu i te drogi nie są mi straszne, nie ważne czy kostka czy dziury, zawsze pewnie się prowadzi, wchodzi i wychodzi z zakrętu bez żadnych nieprzewidzianych poślisgów
wszysto co potrzebne - odpowiednio rozmieszczone, nie jest to auto dla szpanerów,tylko dla praktycznych osób
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mało precyzyjne na początku,po włączeniu silnika, ale po 5 minutach jest ok, polecam ustawienie na szyby i nogi - zapewnia prawidłową cyrkulację powietrza w całym aucie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez szaleństw, ale mam 182 cm i nie cierpię na brak miejsca za kierownicą ,z tyłu, troszkę gorzej,
4,0
Wyciszenie
W mieście OK, na autostradzie powyżej 150 - jest głośno - duże lusterka i bryła samochodu robią swoje
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w normie, zgodnie z instrukcją
5,0
Stosunek jakość/cena
nie kosztuje to auto mało,ale też wiele radości daje.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nierówne obroty na biegu jałowym przy włączonej klimatyzacji,
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
- katalizator się rozleciał -wada fabryczna - wymiana na gwarancji bez problemu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 X 158KM 116kW
[l/100km]