Forester 2.5 bez turbiny, 173 KM, automatyczna skrzynia biegów, stały napęd 4x4 - niestety takiej opcji nie było do wybrania w "AUTOCENTRUM" a o takim aucie mowa
Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe na trasie na bazie trasy Budapeszt - Sarajewo 8,5L/100km - raz w życiu mi się udało do tylu zejść, normalnie podczas trasy pali ok 9-10. Na autostradzie nie należy przekraczać 120 km/h. Auto nie nadaje się na trasy ani na miasto bo i tu i tu dużo pali, jeżeli ktoś szuka oszczędności to albo LPG albo inny samochód.
Auto świetnie się prowadzi, napęd sprawia wiele radości, robi w terenie wiele pseudo terenówek i wszystkie suvy. Najlepsze auto jakie miałem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik trochę za słaby, dzięki czemu mało awaryjny. W przeciągu roku wymieniłem tylko cewkę zapłonową i zrobiłem rozrząd.
3,0
Skrzynia biegów
4EAT - skrzynia automatyczna to porażka. Wolny czas reakcji, przyśpieszenie 2 sekundy gorsze w przeciwieństwie do wersji z manualną skrzynią biegów.
5,0
Układ jezdny
chyba tutaj wiele nie muszę mowic, napęd 4x4 subaru jest po prostu fenomenalny
Komfort
5,0
Widoczność
duże szyby, wysoka pozycja, super się siedzi i prowadzi
5,0
Ergonomia
duże przestronne wnętrze. wejdą 2 lodówki.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima daje rade, ogrzewanie szybko łapie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
głośno jak na targu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety jak każdy Japończyk do tanich nie należy w utrzymaniu
5,0
Stosunek jakość/cena
auto warte każdych pieniędzy ze względu na to prowadzenie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 X 125KM 92kW
[l/100km]