Jest to auto na podstawie którego powstała legenda subaru.Wszystkim szczerze polecam ten samochód.Stały napęd na dwie osie nie jest wogóle odczuwalny,może jedynie bierze trochę więcej paliwa.Zimą rewelacja,wieżdżasz na plaże robisz zyki i zaki bez żadnego strachu ze się zakopiesz,nieprzeciętne auto.Wyciągasz z błota samochody dostawcze.Bardzo przemyślana konstrukcja.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik typu bokser,trzeba się przyzwyczaić kiedy odpala,jest drobna róznica między tym a tradycyjnym.Trochę przeraża brak miejsca w komorze ale taka uroda.170 KM robi swoje,może disle na początku wyprzedzają ale w ruchu można juz sobie na wiele pozwolić.Trzeba jednak zdać sobie sprawę że nie jest to wyścigówka tylko SUV o b.dobrych parametrach.Turbo załącza się od 3000 obr. To też dobrze bo po co wcześniej.Nie boi się wysokich obrotów
4,0
Skrzynia biegów
Lewarek od skrzyni biegów mógłby być bardziej toporny,jak dla mnie jest zbyt delikatny.Na mniejszych prędkościach trzeba trochę lewarować,można się jednak do tego przyzwyczaić.Właściwie trudno się czegoś czepić.
4,0
Układ jezdny
Dobrze wybiera nierówności.Polskie drogi nie stanowią problemu.Amortyzatory z tyłu można wymienić na tradycyjne i koszta w czasie wymiany się znacznie zmniejszają.Niestety nie wiem jak auto sprawowało się na zawieszeniu pneumatycznym,gdyż już miałem wymienione,ale nie mam jakiś złych odczuć
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra,nie odnotowałem specjalnie jakiś martwych punktów.Bez zarzutu
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu,nie trzeba żadnych instrukcji obsługi.Deisen odbiega nie co od aut współczesnych no ale nie to najważniejsze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi,grzeje ,klimatyzuje jak należy.Szybko się nagrzewa.Klimatyzacja nie jest typu klimatronik więc trzeba chwilke poczekać aż się schłodzi
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To nie jest duże auto.Z przodu miejsca wystarczająco z tyłu niestety wyżsi pasażerowie mogą narzekać.W brew pozorom jest to auto wielkości bmw3,golf itp
5,0
Wyciszenie
wyciszenie jest doskonałe.O tym że jedziesz 180km/h informuje jedynie licznik.żadnych świstów ani szumów
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cóż 170 koników ma swój apetyt.Przekonałem się jednak przez lata eksploatacji aut,że paliwo jest na drugim miejscu jeśli chodzi o koszta.Najgorsze są naprawy a tych puki co brak
5,0
Stosunek jakość/cena
I to jest tym wszystkim najlepsze.W tej chwili te roczniki nie są drogie i za stosunkowo nie wielką cenę bierzesz auto z którym ciężko będzie się rozstać.Wierzdżasz w krzaki bez strachu o lakier bo przecież to nie auto za 100 000 tys.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie chodzi tyln wycieraczka
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
[l/100km]