Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester I

pj40, 14 lat temu
Silnik 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Forester I 2.0 S -Turbo 170KM 125kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
3,92
8% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Droga jest zawsze sucha i bez dziur :))
4,0
Całokształt
Jeżeli masz kilka tysięcy na wyprostowanie wszystkich potencjalnych niespodzianek w aucie lub po prostu kupujesz go z ultra pewnego źródła, a do tego MASZ DOBRY SERWIS w okolicy, bierz go śmiało!!! To fantastyczna fura, dająca dużo radości z jazdy, zwłaszcza, gdy jest to 2 lub trzecie auto w rodzinie. Ale nie kupuj go kierując się jedynie okazyjna ceną, lub zaufaniem do handlarza (bo kupujesz, tak jak ja już trzecie auto u niego), Subaru to auto wymagające fachowca, który się nim zajmował, zajmuje i zajmować będzie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Podobno w moim turbo słabo działało, więc moje odczucia niestety są niewspółmierne, ale wyglądało to tak że silnik żył dopiero powyżej 3000 obrotów. No a do tego strasznie głośny :(
4,0
Skrzynia biegów
Przełożenia ciekawie spasowane, ale raczej nie do jazdy miejskiej. Na trasie OK, ale przy wyprzedzaniu zawsze była redukcja do czwórki.
5,0
Układ jezdny
Tył był od nowości (ponad 10 lat) nie wymieniany, więc podobno mogło być lepiej. Ale prowadzenie na śliskiej nawierzchni, na dziurawej drodze, przez kałuże, na błocie, po szutrze... zawsze odczucia były takie jakbym jechał po zwykłej, suchej drodze. Zatem: tylko pozazdrościć właścicielom tego modelu :)
Komfort
5,0
Widoczność
Ja w tym samochodzie czułem się (pod względem widoczności rzecz jasna) świetnie. Manewry też prawie tak proste jak w Corolli (a w Corolli było łatwiej niż w Corsie ;) Ale ja mam wzrost przeciętnego Japończyka, więc to auto \'skrojone\' na mnie.
4,0
Ergonomia
Przesiadłem się z \'Rolki\' i od razu wszystko wiedziałem :))
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Miałem go dwa miesiące, ale pod tym względem było naprawdę dobrze. W deszczowe dni szybko czyste szyby, w upały klima dała radę. Generalnie wszystko OK.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ja dla mnie trochę za duży. Jednak kompakty to to w czym czuję się najlepiej.
2,0
Wyciszenie
Chciało by się napisać tragedia, ale na dziurach był cichutki (215/60/R16) i za to wielki plus.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ja jeżdżę jak jeżdżę i mi więcej niż 12.5 nie spalił. Ale żadnych szaleństw nie było.
4,0
Stosunek jakość/cena
Forstery są relatywnie tanie w zakupie, i - ze względu na niezawodność - kupując zadbany egzemplarz nie będzie Cię wiele kosztować. Ale... to nie 10 letni Japończyk którego zdiagnozuje i naprawi prawie każdy mechanik z okolicy :(
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kupiłem ponad dziesięcioletni, zadbany jedynie w środku samochód, który zaczynał się sypać (zresztą taki też podałem powód sprzedaży, przesympatycznemu panu który go ode mnie odkupił). Generalnie odradzam zakupu z niepewnego źródła, zwłaszcza gdy nie ma się pieniędzy na serwis oraz... brak jest DOBREGO serwisu w pobliżu. Bo mechanicy z okolicy zawsze próbują zerżnąć z człowieka ile wlezie a potrafią jedynie popsuć :(
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sprzedałem go zanim zdążyłem się przekonać ile kosztuje naprawa Subaru :) Ale mam nadzieję że nowy właściciel szybko wyprostuje sobie wszelkie niedociągnięcia (raczej się na tym zna i to bardzo dobrze :)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 S -Turbo 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Forester I 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
61,00 zł
12,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Forester I