Bardzo fajne autko. Dobre osiągi, praktyczność, niezłe wyposażenie. Model z lat 2000-2002 nie jest opatrzony, moim zdaniem jest ładniejszy od najnowszego Forestera 2008. Koszty utrzymania są niestety duże. Amortyzatory tylne to wydatek ok 3700zł, regulacja luzów zaworowych ok 2000zł, itd. Wydatki na auto przez rok czasu to ok. 15tys zł, ale sporo zostało zrobione. Generalnie auto godne polecenia dla osób, które mogą przeżyć większe koszty utrzymania.
Wrażenia
5,0
Silnik
Turbo czyni to autko całkiem żwawym, aczkolwiek trzeba go wysoko kręcić. Przyspieszenie niezłe, prędkość maksymalna poniżej 200km/h.
5,0
Skrzynia biegów
Działa bez zarzutu.
4,0
Układ jezdny
Jak dla mnie ciut za mało komfortowy, ale ze względu na osiągi odpowiednio twardy.
Komfort
5,0
Widoczność
Super widoczność w każdym kierunku.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Są większa auta, ale dla mnie Forester ma wystarczająco dużo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być lepiej, ale to nie jest luksusowe auto.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 170 koni całkiem przyzwoicie. W mieście zużycie benzyny/gazu ok 14-15 litrów, na trasie ok 13.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto mało awaryjne, ale drogie w utrzymaniu (drogie części, o tanich zamiennikach lepiej zapomnieć).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie było problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było problemów.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
[l/100km]