Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester I

Qrczag, 5 lat temu
Silnik 2.0 125KM 92kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 210 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Subaru Forester I 2.0 125KM 92kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
3,86
9% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Nie szukałem specjalnie Forestera, więc moja ocena będzie obiektywna. Pod kątem właściwości użytkowych jako pojazd do przemieszczania się z punktu A do B jest poprawny. Prowadzi się komfortowo i jest stabilny. Do minusów mogę zaliczyć słabą dynamikę 125 km silnika i lekko haczące biegi przy szybkim przełączaniu. Jak ktoś lubi jeździć dynamicznie to niech szuka innego auta lub ewentualnie wersji turbo. I jeśli miałbym kupować ponownie to raczej tylko turbo. Jako drugie auto mam clio II 1,6 16v 107km i francuz zbiera się dużo lepiej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy tym spalaniu lpg 11,5-12,9l odpowiednio trasa- miasto mogłoby być lepiej. Jeśli nie było by gazu to szkoda lać w to benzynę. Po regulacji zaworów i ogłuszeniu knock sensora (częsty problem) dynamika lekko się poprawiła. Do 110 km/h rozpędza się jako tako, później (w szczególności z pasażerami i bagażem) jest już bardzo słabo. Moje pomiary przyspieszenia 0- 100 km /h - 11,2s (może udało by się coś poprawić ale ze względu na właśnie haczące biegi przy szybkim shiftcie. Elastyczność na 4 bieg 60-100km/h - 10,5 sek. (pomiary na Pb) Usterkowość raczej mała.
2,0
Skrzynia biegów
Przy spokojniej jeździe lewarek chodzi płynnie. Jeśli jest luz na lewarku to pewnie tulejka na łączniku. Reduktor przydatny do ciągnięcia przyczepy lub przy manewrowaniu w terenie.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się ok. Jak na gabaryty ma dość dobry skręt. Nie jest to sportowe auto, hamulce też nie zachęcają do ostrzejszej jazdy.
3,0
Karoseria
Warto kontrolować postęp korozji i zabezpieczać. Ja po zakupie musiałem wspawiać łatki przy progach i w okolicach tylnych nadkoli.
Komfort
4,0
Widoczność
bez problemu, tylko przy cofaniu muszę uważać na tylny hak.
3,0
Ergonomia
Brak uwag, jedynie to że haczę prawym kolanem o deskę, czasem przeszkadza
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zapakowałem moją 4 osobową rodzinę, wózek gondolkę i wanienkę na wakacje 500 km w jedną stronę i daliśmy radę.
4,0
Wyciszenie
Standardowo szumi koło trójkątów przy lusterkach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest LPG więc da się żyć.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za auto dałem 6000zł, Do tej pory zainwestowałem 1500zł + własnej pracy. Nie psuje się i jeździ. więc raczej nie ma co narzekać.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pierdoły z elektryką typu zegarek, lampki na podsufitówce, świecące poduchy (zwijacz po kierownicą). Naprawione i działa
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Forester I 2.0 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
10,0
l/100km
12,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Forester I