Silnik
: Dobra wolnossąca jednostka.Brak poważnych mankamentów.
5,0
Całokształt
Forester 2001r. świetny samochód,niezawodny,dobrze spasowane materiały,wydajna klima,super napęd,genialne trzymanie na zakrętach. Nie jest super ładny,ale mi się podoba.
Wrażenia
5,0
Silnik
125KM nie jest super sprinterem,ale daję rade.Silnik super brzmi,super wyważony,na biegu jałowym właściwie go nie słychać.Troszkę utrudniona wymiana świec.Brak awarii.
5,0
Skrzynia biegów
Brakuje troszkę szóstego przełożenia, przy 3000obr/min łapie 115km/h ale mi to nie przeszkadza.Lewarek ma fajny krótki skok, zero problemów z wybieraniem przełożenia. Do skrzyni wchodzi 4 litry oleju.
5,0
Układ jezdny
Dla układu jezdnego kupuje się ten samochód. Ale to tylko dla tych co się znają. Zero nerwowości w prowadzeniu czy jedziesz 60km/h czy 160km/h samochód prowadzi się tak samo.Zakręty jedzie jak po sznurku..zalety napędu widać w zaketach,przy mokrym asfalcie.Układ jzdny jest zapożyczony Subaru Impreza. Napęd 4x4 wiadomo,wjedzie tam gdzie chcesz.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność extra w każdym kierunku. Wielkie lusterka.
4,0
Ergonomia
Brak zastrzeżeń. Fajnie się wsiada bo jest wyższy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak zastrzeżeń.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest ok. Z tyłu ciaśniej.
4,0
Wyciszenie
Jak na auto 4x4 dobrze wyciszone. Do 130km/h jest ok. powyżej wiadomo.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sporo zamienników. Ja latam na gazie,więc koszty spadają. Łożysko kół 130zł sztuka, amory tył firmy GH 160zł sztuka, rozrząd około 600zł, sprężyny zawieszenia KYB 125zł sztuka. jeśli ktoś chce oryginalne części to sporo drożej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nigdy mnie nie zawiodło. Wymieniłem tylko amory tył,sprężyny tył,łożyska kół tył bo były fabryczne a auto z 2001 więc mogły już się zestarzeć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 125KM 92kW
[l/100km]