Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester I

bartozo, 11 lat temu
Silnik 2.0 125KM 92kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 152 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Forester I 2.0 125KM 92kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
3,77
12% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : jeśli chodzi o auto 4x4 to jest to mój trzeci samochód, mógłby być trochę wyższy, bo czsami brakuje prześwitu na drogach gruntowych ppo których jeżdżę. Wcześniej miałem Ignisa - zaskakująco dobrze jeździł po tych samych drogach gruntowych, świetny ale za to głośny silnik M15 1,5l, 100KM. Jeszcze wcześniej miałem Grand Vitarę XL7 \'04 i do dzisiaj żałuję, że ją sprzedałem - dla mnie wzór jeśli chodzi o kompromis pomiędzy terenówką i dużym kombi. Swietnie wygląda, żwietnie jeździ. Jak sprzedam forka i trochę dozbieram to wrócę do GV XL 7
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : silnik jeździ na gazie już ok. 100 000km i niestety pali sporo oleju tzn po 6 tyś. od wymiany dolalem już ponad 2 litry
Inne : fatalna roleta bagażnika, strasznie hałasuje
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik pracuje cicho i czasami łapię się na tym, że jadę 110km/h a mam wbitą czwórkę - po prostu tego nie słychać
4,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą poprawnie za to ciężko chodzi sprzęgło
4,0
Układ jezdny
bardzo bezpośredni układ kierowniczy - z początku był dla mnie wadą, bo byłem przyzwyczajony do służbowej fabii, gdzie wystarczy polożyć palec na kierownicy i ta ani drgnie a tutaj trzeba trzymać kierownicę jak uczyli na kursie i do tego mocno, zwłaszcza na koleinach, bo wtedy ciąga niemiłosiernie. Zauważyłem, że to niemała zasługa opon 215/60/16, bo po zmianie na zimowki 205/70/15 jest zdecydowanie łagodniej.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
siedzenia ze świetnym trzymaniem bocznym jednak trochę za miękkie siedzisko i skromna regulacja sprawiają, że jest po prostu niewygodne i w dłuższej trasie bolą plecy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
rewelacyjna wydajność klimatyzacji (mam również scenika z 2007r. i tam klima jest i dziala, ale żeby było przyjemnie chłodno to nawiew musi być na maxa) W forku minus za brak brak filtra kabinowego, Jeśli chodzi zaś o ogrzewanie, to zdecydowanie za długo trzeba czekać na ciepełko
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu spoko, z tyłu ciasno
4,0
Wyciszenie
przy wyższych prędkościach mało oplywowe kształty dają znać o sobie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie wiem jak z benzyną ale na gazie 80% trasa 100-110km/h zazwyczaj poniżej 10,5l/100km (wcześniej miałem passata \'93 1,8 też na gazie i palił średnio tylko litr mniej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nie stwierdziłem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Forester I 2.0 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
10,0
l/100km
12,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Forester I