Przeniesienie napędu
: Symetryczne 4x4 wg Subaru. Ideał.
5,0
Całokształt
Idealnie wpasowuje się w moje potrzeby. Uwielbiam to auto!
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie da się ukryć, że brakuje mu troche mocy, bo auto waży ponad 1400kg i odpycha się z 4 łap. Ale dla spokojnego wyprzedzania wystarcza w zupełności. Silnik pięknie brzęczy powyżej 3500 obrotów. Oleju nie bierze nic a nic, na biegu jałowym w kabinie silnika nie słychać zupełnie. Jak dla mnie jest ok!
3,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegów dość oporna, szczególnie ze wtecznym są problemy. Ale ten typ tak ma..można sie przyzwyczaić. Bardzo przyjemnie skraca przełożenia reduktor (seryjny przy tym silniku) o przełożeniu 1,5.
4,0
Układ jezdny
Nie mam uwag. Wjedzie i wyjedzie z każdego terenu poza tym przeznaczonym dla wozów typu Nissan Patrol/G klasa itd. Zwieszenie przejemnie miękkie, doskonale połyka dziury. Prawdę mówiąc od pierwszej jazdy Forkiem przestałem narzekać na nasze drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Akwarium..
4,0
Ergonomia
Bez zarzutu. Dobrze rozmieszczone przyciski, czytelna deska.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Normalnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W sam raz (bagażnik ciut płytki ze względu na napęd).
3,0
Wyciszenie
Aerodynamika lodówki robi swoje..Ale w prędkościach do 100km/h jest dobrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Biorąc pod uwagę masę auta i napęd 4x4 jest co najmniej dobrze. Przy spokojnej jeździe w trasie, korzystając z tempomatu można bez problemu zejść poniżej 8l/100km. W mieście jest rzecz jasna gorzej, pali ok 11,5-12,5, niemniej ja po mieście jeżdże bardzo mało.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie bez zarzutu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie bez zarzutu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 125KM 92kW
[l/100km]