Przeniesienie napędu
: Jedzie wszędzie... cały czas udowadniam temu samochodowi że jest terenówką.. i faktycznie jest ;)
5,0
Całokształt
Auto pakowne, ustawne, zimą na trasie wyprzedzam wszystko i wszystkich... jeżdżę zimą na snowkite i zjazdy w głęboki śnieg bezproblemowe. Tej zimy wyciągałem autobus z rowu :) dało radę...
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje bardzo miło i dobrze, na LPG trzeba regulować zawory co 20tyś km, mocny z dołu, po mieście często jeżdżę na trójce na krzyżówkach.
3,0
Skrzynia biegów
Słaba strona Forestera, trzeba się przyzwyczaić, wsteczny czasami nie wchodzi.. trzeba ruszyć delikatnie do przodu i wskakuje bez problemu.
5,0
Układ jezdny
Zawias pracuje rewelacyjnie, gładko wybiera nierówności, nie przechyla się na zakrętach, mam opony 65 bo często śmigam poza asfaltem.
Komfort
5,0
Widoczność
nie ma problemu.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje zimą baaardzo szybko, nie paruje, latem klima chłodzi aż miło.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 182 cm wzrostu nie narzekam na brak miejsca. z tyłu nie śmigam.
3,0
Wyciszenie
Tu jest dość słabo im szybciej tym głośniej, po mieście cisza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2L pojemności napęd na 4 kapcie i klima a on w mieście pali mi 12L gazioru... chyba dobrze :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena troszkę wysoka przy zakupie jak za rok 98 bo zapłaciłem ponad 17 tyś, ale warto było.. auto odwdzięczyło się w 100%
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek. wymieniłem przez rok tylko stabilizatory. koszt 60 zł na oś.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic a nic.. a sprzętu nie oszczędzam.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 125KM 92kW
[l/100km]