Przeniesienie napędu
: zima zima i jeszcze raz zima to poligon, który trzeba przeżyć samemu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: amortyzatory
Przeniesienie napędu
: sprzęgło średnio 150 tyś km
5,0
Całokształt
kolejne będzie tez foreściątko
Wrażenia
4,0
Silnik
125 km w napędzie 4x4 może wydawać się mało, chyba, że mamy do czynienia z miejską dżunglą, gdzie wększość czasu to korki. w tarsie 160 km/h to ulubiona prędkość tego auta choś rozpędzenie trwa chwilę i od 140 km/h dzwięk ciszy niesłyszalnego dotąd silnika zabija świst wiatru kwadratowej sylwetki i szyb bez ramek
5,0
Skrzynia biegów
manual z reduktorem. Piękne połączenie precyzji i funkcjonalności.
5,0
Układ jezdny
auto zakupiłem w czerwcu i długo oszukiwalem się, iż widzę różnicę (czytaj przewagę) napędu 4x4 na suchej lub mokrej nawierzchni. Pokonałem tysiące km ( Włochy ,Chorwacja, Rumunie) bezdroża super wygodne auto na krótkie i dlugie trasy. zero zmęczenia. Grzechem jest sprzedanie auta przed zimą, szczególnie ta ostatnia długa i śnieżna udowodniła, że nie ma nic lepszego.podjazd pod górę z pełnego zatrzymania, wszędzie czekające miejsce parkingowe nieosiągalne dla innych wyjazd z zasp bez konieczności odśniżania i pyszna jazda bokami z pełną kontrolą.
Komfort
4,0
Widoczność
akwarium - ok.
4,0
Ergonomia
trasa 10-13 litów gazu instalacja oryginalna subaru miasto 12-15 ok.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
południowe klimaty latem bez męczarni klima wydajna,pomimo ogromnej powierzchni szyb i mocnego nagrzewania, mroźna zima niestraszna
troche głośno przy pełónej mocy wentylatora
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przewygodnie z przodu i nieżle z tyłu mały choć wysoki bagażnik
3,0
Wyciszenie
do 1400 km/h ok później aerodynamika górą na minus
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przyzwoite
4,0
Stosunek jakość/cena
uwzględniając, używane auto, cena przystępna części też. dobry wybór dla wszystkich, którzy potrzebują takiego auta i dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą , że go potrzebują