Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester I

eRb, 16 lat temu
Silnik 2.0 125KM 92kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Forester I 2.0 125KM 92kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Koleiny? Co to jest? Zmiana nawierzchni? Nie ma problemu! Ruszanie pod gókę? Nie ma sprawy (system UpHill sam utrzymuje auto na hamulcu) Ruszanie na śliskim? A czym różni się śliskie od suchego asfaltu? REWELKA i już.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : zegarek pod luterkiem wewnętrznym
5,0
Całokształt
Rewelka. Auta powinny być albo takie albo sportowe kabrio - inne typy aut są niepotrzebne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mało koni (\"rylko\" 125) ale zbiera się bez protestów nawet przy pełnym obciążeniu, nie gorzej od innych aut. A że silnika prawie nie słychać jest fajnie.
5,0
Skrzynia biegów
Działa wszystko, nic się nie zacina. Może drążek mógłby sam się przesuwać pod wpływam myśli kierowcy - ale takiej opcji chyba nie ma ;)
5,0
Układ jezdny
Moje pierwsze autko 4x4 - innego sobie teraz nie wyobrażam.
Komfort
4,0
Widoczność
...przyciemniłem tylną szybę... i to był duży błąd - muszę korzystać z bocznych luterek, które na szczęście są wielkie i bardzo czytelne (reg. elektryczna bardzo ułatwia cofanie)
5,0
Ergonomia
Jak u japończyków - wszystko pod ręką, logicznie rozplanowane... prawie wszystko - do dzić nie rozumiem, dlaczego spryskiwacz reflektorów jest tam gdzie jest. I byłoby fajnie gdyby dało się bardziej cofnąć fotel kierowcy (za mną wolne miejsce a ja muszę zginać nogi - bez sensu! ale tak jest we wszystkich autach). Podobny problem z tylną kanapą - dlaczego nie mogę jej cofnąć zwiększając mniejsce na nogi pasażerów kosztem bagażnika? Nie rozumiem producentów aut. Co nie zmienia faktu że w porównaniu z innymi autami ergonomia jest ok.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik rozgrzewa się bardzo szybko (po 3 km ma już roboczą temperaturę) więc i nagrzanie wnętrza trwa chwilkę. A klima zalatwia upały (wcześniej nie miałem klimy - więc ta mi się podoba ale nie mogę porównać jej wydajnopści z innymi)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Za kierownicą może być (mam 190 cm wzrostu) - mimo regulacji wysokości fotela i kierownicy ocieram nogami o dół kierownicy - ale i tak jest lepiej niż w innych autachm którymi jeździłem, Z tyłu ujdzie dla 2 osób. Trzy osoby tylko na krótkich dystansach. Rewelacyjnym pomysłem jest regulacja kąta pochyleania tylknych oparć!
5,0
Wyciszenie
Super i już. Wiatr nie szumi nawet do 160 km/h (mimo, że okna nie mają ram... moze to kwestia zadbania o uszczelki?). Silnika prawie nie słychać. Nawet po otwarciu szyberdachu szum nie jest natarczywy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Fajnie gby było gdyby palił 2 litry na 100.000 km ale waży 1400 kg i musi coś wypić. na trasie 800 km (autostrada 120 - 140 km/h) spalił mi 7,5 litra na sto - to chyba fajnie... W mieście gorzej. Ale zawsze można sprofanować autko gazem za 3 tys. zl i już jeździmy za darmo...
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem używane z Niemiec - więc cena ok. Ale nawet nowe (około 100 tys. zl) jest warte swojej ceny (i są teraz też w wersji diesel). Następnym razem kupię nowe Subaru i będę nim jeździł 20 lat :)) a potem przekażę dzieciom w spadku
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zobaczymy po 5 i 10 latach. Na razie jest ok. Wysiadł mi zegarek pod lusterkiem i maty grzewcze w fotelach przednich (poprzedni właściciel musiał coś przekombnować). Dałem maks. liczbę punktów trochę na wyrost ale mam nadzieję, że ADAC się nie myli.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Forester I