Przeniesienie napędu
: to moje pierwsz auto ze stalym napedem. teraz juz wiem ze kazde kolene tez bedzie AWD
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: tylne samoregulujace amortyzatory
4,0
Całokształt
tym autem wjade wszedzie, czuje sie bezpiecznie w miescie i na autostradzie niezaleznie od pogody. Jest niepozorny, ale o podprzecietnych wlasciwosciach jezdnych.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 16V bardzo fajnie ciagnie od samego dolu. Troche brakuje charakterystycznego bulgotu jaki jest typowy dla boksera....
4,0
Skrzynia biegów
biegi precyzyjne, dobrze zestopniowane. W brew pozorom bardzo przydatny reduktor.
4,0
Układ jezdny
Jak na nieniskie zawieszenie to bardzo dobrze sie prowadzi w zakretach i wrecz idealnie na prostej. Duzy udzial ma tu staly naped AWD
Komfort
5,0
Widoczność
akwarium :)
4,0
Ergonomia
wszystko proste jak z lat '80 ale dla mnie to zaleta
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima wzorowom, ogrzewanie tez
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
maly bagaznik do lini okien jak na tego typu auto. troche nie wygodna kanapa z tylu. przednie fotele sa doskonale
4,0
Wyciszenie
jak na auto z drzwiami bez ramek i areodynamika lodowki to dobrze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
staly AWD + "nieekonomiczny" bokser + areodynamika lodowki - 10L PB w miescie i 8.5 na trasie. w/g - przyzwoicie
4,0
Stosunek jakość/cena
malo traci na wartosci wiec warto w niego "zainwestowac"
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
poza tylnymi samoregulujacymi amortyzatorami, ktore sa koszmarnie drogie nie mam uwag. na szczescie jest na to sposob. zainteresowanych odsylam na forum.subaru.pl
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w wersji wolnossacej tak naprawde nie ma sie co psuc :)
pamietac tylko trzeba o rozrzadzie i zaworach co 100 000km ktorego wymiana i regulacja kosztuje ~1200PLN
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 125KM 92kW
[l/100km]