Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester I

arturj, 10 lat temu
Silnik 2.0 122KM 90kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 212 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Subaru Forester I 2.0 122KM 90kW 1997-2000 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Auto ma niby 212000 km. ale to raczej niby, jak to mają auta sprowadzone... Kupiłem je rok temu i zrobiłem nim 30 tyś km. Oprócz koniecznych przeglądów - rozrząd, oleje, zawory nic nadzwyczajnego mnie nie spotkało.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeśli ktoś mówi, że bokser musi brać olej to się myli, z moim przebiegiem myślę, że realnie podchodzi pod 300kkm od wymiany do wymiany (10kkm) nie dolewam nic. schodzi z miarki z maxa do połowy między max a min. Trochę dodatkowo wycieka spod dekli mimo, że przy zaworach dane były nowe uszczelki.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem coś zgrzytnie, ale myślę, że po wymianie oleju będzie lepiej. Sprzęgło w upalne dni czasem daje o sobie znać, ale to problem z wysprzęglikiem. Aczkolwiek trzeba obchodzić się ostrożnie.
5,0
Układ jezdny
To nie jest auto do offroad- u. Brak blokad mechanizmów spowodował, że kilka razu ugrzęzłem ale to był nawiany metrowy śnieg na polach. Poza tym auto jest podsterowne. Poza tym, oblatałem półtorej zimy na bridgestone h/t 684 (nie mam zimówek) i nie bylo problemow z żadnym podjazdem.
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie z przodu jest akuratnie. z tyłu nie jeżdżę więc nie interesuje mnie to zbytnio :-). Poza tym auto ani za miękkie ani za twarde. Ogr lsl już nie mam co prawda.
5,0
Ergonomia
Środek jak z innej epoki, ale wszystko pod ręką. Poza tym tego modelu nie kupuje się z powodu piękna i elegancji.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po nabiciu klimy jest extra. Ogrzewanie daje radę, przydało by się coś co spowoduje nieprzymarzanie wycieraczek.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Chyba wystarcza.
5,0
Wyciszenie
Było nawet za cicho. Więc zamontowałem nierownoodleglościowy kolektor i przelot. Teraz jest odpowiednio.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie ma co się oszukiwać, 8 lpg to nie pali. Ale nie jest źle biorąc pod uwagę stały napęd na cztery łapy i brak aerodynamiki. Poza tym koszty w serwisie części są niebotyczne. Ale jak nie musimy kupować reflektorów, czujników (800 zł czujnik prędkości) to reszta jest w zasięgu i kasy i możliwości nabycia w sklepach moto.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest oki, chciałem subaru - mam subaru - puki co mnie stać. Jeżdżę dużo więc mogłoby mniej palić ale co tam.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Leca łączniki - polskie drogie potrafią wykończyć zawieszenie. Po zmianie 2 kpl. org. dobrałem trwalesze od audi na tył i mondeo na przód. Narazie jest spokój.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Puki co brak. I niech tak zostanie.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Forester I 2.0 122KM 90kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
10,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Forester I