Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester I

mac, 11 lat temu
Silnik 2.0 122KM 90kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 173 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Subaru Forester I 2.0 122KM 90kW 1997-2000 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Trakcja na każdej nawierzchni powala a najlepiej jeździ tam jak się nazywa czyli w lesie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Silne 4,5. Następny będzie Legacy 2,5
Wrażenia
5,0
Silnik
Pierwszy raz próbowałem odpalić uruchomiony już silnik.
3,0
Skrzynia biegów
Brakuje 6 biegu, nie jest stworzony do jazdy autostradowej. 3 tys. Obr. Przy 110 km/h na 5-tym to trochę uciążliwe. Biegi wchodzą z oporem i trzeba do tego przywyknąć- Subaru tak ma
4,0
Układ jezdny
Nie jeździłem samochodem Z lepszą trakcją i trzymaniem w zakretach. Subaryci życzą sobie \"dużo śniegu\"! Za słabe fabryczne hamulce.
Komfort
3,0
Widoczność
Szczególnie do przodu jest masakra. Duża maska i długi zwis, można przyj... Na parkingu. Trudno wyczuć gabaryty pojazdu. Duże szklenia na plus.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest pod ręką intuicyjnie rozmieszczone. Dodatkowo podłokietniki z przodu dają dużą wygodę na przednich fotelach. Siedzisko kierowcy z rwgulacją kąta i wysokości umożliwia znalezienie wygodnej pozycji. Za duża kierownica... To na minus
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajne ale sprężarka kilmy bardzo obciąża już i tak wysilony na pokonanie bezwładności napędu 4x4 silnik i jazda latem w mieście to udręka.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wygodnie z tyłu zadowalająco ale tylko dla dwóch osób. Nie ma co narzekać Forek I gen zbudowano na bazie mniejszej Imprezy. Plus za wysoki dach, nie trzeba się garbić. Regulacja kąta oparcia kanapy.
4,0
Wyciszenie
Aerodynamika kredensu robi swoje - przeszkadza szum powietrza przy większych prędkościach. Dodatkowo opony z bieżnikiem na lekki teren i zdemontowane plastiki w tylnych nadkolach, żeby ruda się trudniej zagnieżdżała, dosyć hałasują.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
O samochód trzeba dbać, awarie się nie przytrafiają, tylko rzeczy eksploatacyjne, płyny i te wynikające z przebiegu jak rozrząd (ok. 1 tyś), łączniki stabilizatorów, (tył 100 zamienniki, przód oryginalne 250 + robocizna), sprzęgło (z wymianą 1450), uszczelnienia silnika. Aso omijam z daleka, ceny raczej normalne. Spalanie po zainstalowaniu gazu już nie odgrywa większej roli. Podaję dla benzyny:
5,0
Stosunek jakość/cena
Warto szukać zadbany egz z udokumentowaną historią i potwerdzoną eksploatacją fakturami od mechanika, żeby nic niemile nie zaskoczyło. I poczytać trochę fora co kiedy powinno być zrobione. Reanimacja zapuszczonego Subaru może trochę kosztować.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
16 lat elektryka szyb, lusterek i reflektorów działa bez zarzutu, jakość na bardzo wysokim poziomie. Zawarta wysuwana antena i pompa spryskiwacza tylnej szyby. Nie mam kiedy się tym zająć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnej awarii do tej pory. 30 tys km w dwa lata

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Forester I