Auto mnie zaskoczyło pod każdym względem. Za te pieniądze, taki luksus i komfort przerósł moje oczekiwana. Już zbieram na kolejnego Foresterka
Wrażenia
5,0
Silnik
Boxter to najwyższa możliwa kultura pracy. Silnik Subaru gwarantuje niezawodność i bardzo długą żywotność.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia niezbyt precyzyjna, ale krótki skok lewarka rekompensuje to ;-)
5,0
Układ jezdny
Rewelacja. Posiadam Mazdę Mx-5 na zawieszenie bilsteina i Forester jej nie ustępuje. Po prostu bajka.
Komfort
5,0
Widoczność
To jest akwarium. Doskonała widoczność, wysoka pozycja za kierownicą. Auto dosyć długie, ale ścięte z tylu. Nie ma problemów z parkowaniem
5,0
Ergonomia
Wszystko spasowane perfekcyjnie. Przyciski pod ręką, kierownica regulowana w pionie, doskonałe trzymanie boczne foteli, kanapa wygoda, bez środkowego oparcia, wrzynającego się w kręgosłup :-)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie rewelacyjne. Autko grzeje się błyskawicznie (3 minuty). Podgrzewanie fotele, wycieraczki i lusterka bardzo pomagają.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Już troszkę napisałem wcześniej. Z przodu miejsca tyle, że pasażer spokojnie nogę na nogę założy. Z tyłu wystarczająco dla 3, ale komfort dla 2 osób.
4,0
Wyciszenie
Jestem pod wrażeniem. Mimo drzwi bez ramek, w aucie nie szumi powietrze. Silniczek słychać, ale w końcu to Boxer!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest dobrze. Założyłem instalację gazową i jest rewelacyjnie :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
J/W
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Standardy, palą się żaróweczki w przyciskach i taki tam pierdoły.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co brak.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 122KM 90kW
[l/100km]