Szukaj

Oceny Subaru Forester I

Podsumowanie 82 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Subaru Forester I - Oceń swoje auto
4,27
średnia ocena z 82 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
96%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Subaru Forester I – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Subaru Forester I

3,9
~Qrczag
Subaru Forester I
Kombi 2.0 125KM 92kW
Nie szukałem specjalnie Forestera, więc moja ocena będzie obiektywna. Pod kątem właściwości użytkowych jako pojazd do przemieszczania się z punktu A do B jest poprawny. Prowadzi się komfortowo i jest stabilny. Do minusów mogę zaliczyć słabą dynamikę 125 km silnika i lekko haczące biegi przy szybkim przełączaniu. Jak ktoś lubi jeździć dynamicznie to niech szuka innego auta lub ewentualnie wersji turbo. I jeśli miałbym kupować ponownie to raczej...
4,8
~fikołek
Subaru Forester I
Kombi 2.0 125KM 92kW
Mam auto ok pół roku, przejechaliśmy nim ponad 15 tys. km. Wspaniałe auto. Niby pełnoletnie (w końcu 18 lat to nie przelewki), ale to chyba tylko jego zaleta, bynajmniej nie wada. Silnik bokser, wspaniała jednostka, wytrzymała, dobrze znosząca LPG, mało awaryjna. Owszem, pod górkę mocy potrafi brakować, ale nie potrzebuję auta do rajdów (choć jak wchodzi na obroty powyżej 4 tyś., o mamo, ale piękny dźwięk!); przy wyższych obrotach (maks....
4,3
~devdd
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Kupione sercem, nie rozumem... ale nie jest tak źle :) Parę rzeczy zmieniło się na przestrzeni lat, części potaniały, ogarniętego mechanika łatwiej znaleźć. Koszmarnie drogie tylne zawieszenie (samopoziomujące amortyzatory) można regenerować lub wymienić na zestaw zwykłych sprężyn i amorów od KYB. Silnik świetnie pracuje, ale ciągnie od 3tys obr. Auto prowadzi się zaskakująco - myślisz, że wysokie, miękkie a okazuje się że jedzie jak...
4,3
~LeśnikGeofizyk
Subaru Forester I
Kombi 2.0 125KM 92kW
Auto ekonomiczne przy LPG. Sekwencyjna instalacja BRC z lubryfikacją to koszt 2800zł. Samochód dodatkowo jest niezawodny. Spalanie po regulacji zaworów na trasie to 10l gazu przy dwóch osobach i 11.8l przy pełnym składzie z bagażami. Auto na gazie jest też zdecydowanie bardziej elastyczne, przy czym pali tyle gazu, ile paliło benzyny. Części dostępne i w dobrych cenach. Proste w budowie jak Polonez. Uszkodzony element jest rozkładalny na...
4,4
~Piotr w poważnym wieku.
Subaru Forester I
Kombi 2.0 125KM 92kW
Szukałem auta, którym mógłbym pokonywać spore odcinki autostradą oraz jeździć trochę po mieście i niestety kilka razy w tygodniu polniakami niezależnie od pogody. Typowe terenówki odpadały. Głośne powyżej 100 km/h. Większe SUV'y zbyt drogie. Kupiłem 11-letnie auto z przebiegiem 210 tys. km. zapewniany przez kolegę, że SUBARU jest niezniszczalne. Do tego nadwozie samonośne, a nie ramowe (osobówka), reduktor na polniaki, idealna współpraca...
4,5
~polishbastard
Subaru Forester I
Kombi 2.0 125KM 92kW
Ta japońska półterenówka ma u mnie dożywocie. Auto niedoceniane, omijane szerokim łukiem, właściwie nie wiadomo do końca czemu. Też byłem sceptyczny przesiadając się kilka lat temu z Mercedesa 124- nie zawiodłem się. Auto nie tylko jest dobre- ono bije na łeb wszystkie przereklamowane niemieckie fury. Silnik żyleta; bardzo mocne, niezniszczalne zawieszenie, napęd 4x4 sprawia że czuję się pewnie zawsze i wszędzie. Nie boję się że jak wlecę w...
3,9
~pj40
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Jeżeli masz kilka tysięcy na wyprostowanie wszystkich potencjalnych niespodzianek w aucie lub po prostu kupujesz go z ultra pewnego źródła, a do tego MASZ DOBRY SERWIS w okolicy, bierz go śmiało!!! To fantastyczna fura, dająca dużo radości z jazdy, zwłaszcza, gdy jest to 2 lub trzecie auto w rodzinie. Ale nie kupuj go kierując się jedynie okazyjna ceną, lub zaufaniem do handlarza (bo kupujesz, tak jak ja już trzecie auto u niego), Subaru to...
4,4
~szy
Subaru Forester I
Kombi 2.0 125KM 92kW
Rewelacyjne, nie rzucające się w oczy auto. Ani za duże, ani za małe. Dobrze wykorzystana przestrzeń biorąc pod uwagę niespełna 4,5m długości. Dobrze zestrojone, świetnie zachowuje się na dłuższych trasach, szczególnie z zakrętasami. Napęd na cztery koła przydatny w zimie, dużo trudniej zgubić przyczepność. Z minusów, relatywnie wysokie koszty utrzymania i spalanie, delikatne sprzęgło (łatwo je trochę \"upalić\" jadąc na półsprzęgle np. przy...
4,0
~Mariusz
Subaru Forester I
Kombi 2.0 125KM 92kW
Forester ma już 10 lat i dalej silniczek jest żeśki.Nigdy mnie nie zawiódł.Moża nim sobie na więcej pozwolic,zwłaszcz gdy zmuszeni jesteśmy zjechać jedną stroną na dziurawe pobocze,a zwalniać nie chcemy.Kosztowne są tylne amortyzatory samopoziomujące 2szt.3tys.Ale warto w nie zainwestować.Jedynie mam zastrzeżenia do wykończenia wnętrza a zwłaszcza do tapicerki jest typowo amerkańska beznadziejna .Ale to co w nim najbardziej cenie to...
4,8
~Szymon subi
Subaru Forester I
Kombi 2.0 125KM 92kW
Posiadam forester od 2006 roku, czyli 15 lat, ... w zimie jedzie jak burza, zawsze odpala, wyciągałem nim drzewa z lasu, przyczepy z kamieniami, błoto trudne warunki, wyjazdy z dziećmi, kiedyś autostrada... Raz sprzęgło padło i miesiąc temu pompa wody... Klimatyzacja i ogrzewanie działa bardzo dobrze Jedyny minus, jest łakomy na paliwo, około 13 na 100.
Subaru Forester I