Szukaj

Ocena kierowcy - Ssangyong XLV

Bizon, 5 lat temu
Silnik 1.6 128KM 94kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 23 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ssangyong XLV 1.6 128KM 94kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Układ hamulcowy
Inne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Na razie nie doświadczyłem
4,0
Całokształt
Mimo wszystko nie żałuję zakupu. Jeżdżę dopiero 2 m-ce, więc opinia może być nie do końca obiektywna. Obym się nie rozczarowywał z biegiem czasu :)))
Wrażenia
4,0
Silnik
Żwawy i zrywny to on nie jest, ale da się nim jechać. Auto nie dla "kozaka", raczej ojca rodziny
2,0
Skrzynia biegów
Najsłabsza część tego pojazdu. Bardzo mocno powinni nad nią popracować konstruktorzy, bo to co jest, jest niezadowalające. Źle się "startuje" i redukuje na niższe, w szczególności na "jedynkę"- trzeba się wręcz zatrzymać. Potrafi zrobić psikusa zmiana V-VI wskakując na IV - wybitnie przy za małej prędkości
5,0
Układ jezdny
Przyjemnie się prowadzi
5,0
Karoseria
Bez uwag. Na pierwszy rzut oka robi wrażenie przyciężkawej, szczególnie przednie błotniki. Pomagają koła 18"
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę przeszkadzają przednie słupki, ale jeździłem już mniej przyjaznymi samochodami. Tył niby zabudowany, ale nie ma problemu z cofaniem. Lusterka boczne - prawie jak w autokarze a co najmniej vanie (super sprawa ! )
4,0
Ergonomia
Wysoko poprowadzona nieoszklona część drzwi powoduje, że niewygodnie się opiera lewą rękę (kierowca) o kraniec tapicerki - bardzo wysoko. Można się jednak przyzwyczaić, choć niskie osoby mogą mieć z tym kłopot (opiniujący 178cm wzrostu)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zagadką jest brak możliwości całkowitego zamknięcia nawiewów przy centralnym wyświetlaczu oraz niemożność kierowania ich "góra-dół". Co konstruktorzy mieli na myśli ??? Mądrym jest rozwiązanie, że A/C automat startuje gdy decyduje o tym kierowca/pasażer a nie termometr samochodu. Nie miałem okazji jeszcze grzać wnętrza, ale po krótkich próbach wydaje się iż mogą być problemy z szybkim i efektywnym nagrzewaniem wnętrza kabiny
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na auto tej klasy - Luksus
4,0
Wyciszenie
Bryła karoserii powoduje spory hałas, powstały przez owiewające strugi powietrza - w szczególności powyżej 100 km/h. Są samochody cichsze wewnątrz, są też i głośniejsze - można przywyknąć
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co tylko leję paliwo i planuję montaż LPG
5,0
Stosunek jakość/cena
Wart zakupu
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na 5.000km użytkowania nie zauważyłem (raz musiałem się zatrzymać celem zresetowania tempomatu - zaciął się i trzeba było wyłączyć motor)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na 5.000km użytkowania nie zauważyłem

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 128KM 94kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ssangyong XLV