Inne
: Asystent pasa ruchu. Trzeba go wyłączać bo to drażni. Niestety takie są wymogi UE. Tak samo Start/Stop.
5,0
Całokształt
Samochód to nowy model na rynku 2023, ale robi wrażenie i jest zaskakująco dobry. Konkurencja jest zaskoczona bo auto jest naprawdę fajne. Nie ma na co narzekać. Ludzie np. kpią z kształtu kierownicy, ale akurat nowe Audi e-tron wprowadza dokładnie taką samą kierownicę i z tego już się nikt nie śmieje. Warto spojrzeć obiektywnie na ten samochód. Bez uprzedzeń.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny, nie ma braków. Gwarancja 5 lub 10 lat. Turbo bez dziury.
5,0
Skrzynia biegów
Japońska skrzynia. Do SUVa super. Dobrze redukuje pedałem gazu. Łopatki w kierownicy.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry. UE wymusza asystenta pasa ruchu. To jest wymóg bezpieczeństwa, ale... na tym dziadostwie jak człowiek chce zmienić pas to kierownica przez ułamek sekundy walczy z kierowcą. Głupota wymogów UE!
5,0
Karoseria
Ocynk.
Komfort
5,0
Widoczność
Auto płynie cicho niczym Cadilac. Plus.
5,0
Ergonomia
Schludne i bardzo miłe zaskoczenie. W porównaniu do starych marek to bliżej BMW niż Toyoty.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja siedzeń, ogrzewanie siedzeń i kierownicy. Kabina tył i przód.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód większy od RAV 4. Sporo.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Benzyna 10L. Z gazem taniej o połowę. Auta tego segmentu palą od 8-10 litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobra. Do tego zniżki i finansowanie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5 do 10 lat gwarancji na silnik i skrzynię. Elektronika 5 lat.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
5 do 10 lat gwarancji lub 200 tyś.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 GDi Turbo 163KM 120kW
[l/100km]