Karoseria
: Myślałem, że SSANG YONG jest brzydki jak kupa, ale jest jeden wyjątek - REXTON
5,0
Całokształt
Zamierzam zmienić REXTONA I na REXTONA II. Jest to auto za te pieniądze bez konkurencyjne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik sprawuje się dobrze, a właściwie b.dobrze. Przez 60 tys. km bez ani jednej nawet drobnej awarii.
4,0
Skrzynia biegów
Brakuje 6 biegu. Skrzynia działa precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny jest na dobrym poziomie.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu widać dobrze. Widoczność przez tylną szybę jest słaba, ale ja mam przyciemniane szyby.
4,0
Ergonomia
Na +
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa dobrze. Ogrzewanie mogło by być lepsze. Np przy nastawieniu 26 stopni w kabinie gdy jest na zewnątrz minusowa temperatura ok. - 8 st. w kabinie jest temperatura 19 st.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodny z dużą przestrzenią dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Jest cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dał bym 5, ale daję 4 punkty. Silnik spala mi do 8,5 t ON na 100 km. Uwaga tylko do 130,00 km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobrze zrobione auto na poziomie innych aut z Korei (KIA, HYUNDAI, może i nawet lepiej wykonane.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakoś wszystko się trzyma kupy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze nic się nie zepsuło.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 Xdi 165KM 121kW
[l/100km]