odpadły zaślepki mocowania śrób do podłogi, dla tylniej kanapy w przeciągu 1 tygodnia od odbioru auta, uszczelka przy oknie drzwi tylnich się odkleiła itp.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pragnę zwrócić Państwa uwagę na następujące fakty, gdyż zależy mi na umacnianiu marki i pozycji Ssangyonga w Polsce.
Mianowicie, dnia 27 lutego 2007 wstawiłem swój samochód do serwisu - Warszawa Towarowa 33. Diagnoza - naprawa gwarancyjna uszkodzony przewód układu wspomagania. Do dnia 01.03.2007 - serwis nie otrzymał od Ssangyonga zamówionej części zamiennej. Naprawa trwa już 3 dzień. Samochód jest samochodem nowym, więc dzięki ubezpieczeniu Ssangyong Assistance - otrzymałem samochód zastępczy. Jednak ów samochód przysługuje maksymalnie na 4 dni. Kiedy dojedzie zamawiana część (o wartości około 100 zł) - serwis nie potrafi odpowiedzieć. Po czterech dobach, jeżeli zamawiana część nie dojedzie - człowieku radź sobie sam - brak auta zastępczego. Dla porównania ww. przewód wymieniałam również w Fordzie Mondeo - (po 150 000 tyś przebiegu), czas naprawy od wstawienia do serwisu - 4 godziny.
Pytania jakie należy postawić to:
Czym spowodowanych jest brak części zamiennych w chwili obecnej?
Jak będzie wyglądała dostępność części zamiennych w przyszłości?
Jak takie sytuacje wpłyną na postrzeganie marki, a w konsekwencji na sprzedaż nowych samochodów?
I druga równie kuriozalna sytuacja:
Serwis na towarowej wymieniał uszkodzone mechanicznie drzwi w moim samochodzie - nowa część. Naprawa była dokonana we wrześniu 2006. Do dnia dzisiejszego SsangYong nie przesłał do serwisu zamówionych przez ten ostatni naklejek na drzwi. (Naklejki do naklejenia po stronie zewnętrznej drzwi, na wysokości okna, na polakierowaną część). Do dnia dzisiejszego nie potrafi też podać terminu dostarczenia części.Nie muszę chyba dodawać jak brak ww. elementu wpływa na estetykę zewnętrzną pojazdu.
Pozostawiam do przemyśleń
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Xdi 141KM 104kW
[l/100km]