Dałem za niego bezkonkurencyjne 104 tys w automacie z większością udogodnień pełnym pakietem bezpieczeństwa, tempomatem aktywnym i elektrycznym automatycznym hamulcem postojowym. Kamerą i czujnikami naokoło. Automat z funkcją hold tak że nie musisz się męczyć z nogą na hamulcu dobrej firmy japońskiej (związanej z Toyotą) zwykły hydraulik. Najbliższy konkurent w tej konfiguracji to wydatek 120 tys. Ma dobry silnik, dobrze przyspiesza, jest cichy, ma niezłe audio. Bagażnik mógłby być większy - w Tucsonie jest sporo większy, no ale mam już Tucsona jeździ nim żona i jak potrzebuję coś większego to biorę tamten. Przyjemność z jazdy większa niż Tucsonem. W środku wszystko jest super zorganizowane. Spalanie - w mieście niestety 10l, jak jadę na wieś potrafi spalić 7,7l. Ale turbo i automat.
Wrażenia
5,0
Silnik
elastyczny i cichy dobrze się zbiera
4,0
Skrzynia biegów
Hydraulik więc czymś za trwałość trzeba zapłacić ale poprawnie zmienia biegi. Nie zauważyłem problemów. Pośród hydraulików to mogę dać 5.
5,0
Układ jezdny
bardzo dobrze na zakrętach nie przechyla się, trzyma się drogi, dobrze wybiera nierówności.
5,0
Karoseria
Wsiada się rewelacyjnie lepiej niż w wyższym Tucsonie. Prześwit podobny.
Komfort
5,0
Widoczność
Ja tam wszystko widzę, jest cam
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w standardzie automatyczna 2 strefowa klima
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mnie nie brakuje fotele wygodne
5,0
Wyciszenie
super
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no, swoje w mieście spala.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma konkurencji
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie mam problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie mam problemów
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 T-Gdi 163KM 120kW
[l/100km]