Ocena kierowcy - Ssangyong Korando III SUV Facelifting
Mateusz,
3 lata temu
Silnik 2.0 Low Emission 150KM 110kW
Rok produkcji 2014
Przebieg:
107 tys. km
Okres użytkowania:
2 lata
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Samochód zakupiłem w 2018 roku w Niemczech od pierwszego właściciela z przebiegiem 48 000 km. Skusiła mnie niska cena i młody rocznik auta z prostym silnikiem idealnym pod instalacje gazową. Obecnie auto ma przejechane 107 000 km. Samochód bezawaryjnie jeździ. Z plusów to oszczędny silnik który potrzebuje około 10 L LPG na 100 km. Bardzo wygodna pozycja za kierownicą ( wzrost około 200 cm). Bardzo dobre wyciszenie kabiny i szybko nagrzewający się silnik, tanie części eksploatacyjne (filtr oleju 15 zł, filtr powietrza 20 zł, f. kabinowy 18 zł zakup części e-autoparts.pl) Do minusów auta trzeba zaliczyć mało dynamiczny silnik, słabe hamulce. Czy drugi raz kupiłbym Ssangyonga? Oczywiście tak ale w automacie :)
Na koniec dodam iż bardzo miło też zaskoczył mnie serwis SSangyong Polska. Od razu po zakupie wykryłem stuki w układzie kierowniczym, serwis wymienił mi maglownicę w ramach naprawy gwarancyjnej, pomimo że auto było cały czas serwisowane w Niemczech.
Wrażenia
3,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Low Emission 150KM 110kW
[l/100km]