Silnik
: doskonałe odejście, dynamika i nie zakłuca radia CB
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: UWAGA odpadają koła
Karoseria
: rozpadają się zgrzewy blach na pace
Silnik
: zapowietrza się napinacz łańcuszka rozrządu i dzwoni. serwis bezradny
2,0
Całokształt
ciekawe auto lecz serwisy nie radzą sobie z usterkami a nawet ich nie widzą równie dobrze można go nie serwisować i czekać aż się rozpadnie. gdyby nie fakt że odpadło mi koło jak najbardziej poleciłbym ten model.
Wrażenia
5,0
Silnik
doskonały silnik dynamiczny i oszczędny. zapowietrza się napinacz łańcuszka rozrządu i dzwoni. serwis bezradny
4,0
Skrzynia biegów
przydała by się 6 w manualu
4,0
Układ jezdny
jak na ten typ dobrze zestrojone można powiedzieć że komfortowe
Komfort
4,0
Widoczność
szerokie bydle przez co uwaga na pakę przy cofaniu
4,0
Ergonomia
ergonomiczny wszystko pod ręką o ile nie wystrzeli lub się nie ułamie
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
dmucha dobrze lecz projektant zapomniał o zależności prędkości powietrza od przekroju kanału co sprawia ze prędkość powietrza jest bardzo duża aż głowę urywa i strasznie szumi a klima-tronik śmiech gdy osiągnie temperaturę zadaną to wyłącza praktycznie do zera nawiew i duś się człowieku. o czujniku deszczu i oparów chemicznych nie ma co wspominać najlepiej przyjąć że ich w ogóle brak.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w zupełności szeroko i długo z przodu. wyższy kierowca będzie narzekał na ostrą krawędź zabudowy wbijającą się podczas jazdy w prawą nogę na wysokości łydki.
4,0
Wyciszenie
do prędkości przepisowych prawidłowo
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnie spalanie po mieście: 9.0 [l/100km.]średnie spalanie w trasie:8.0 [l/100km] kosztują w normie lecz i tak nic nie robią
2,0
Stosunek jakość/cena
jakość plastikowych elementów poniżej krytyki pasażer dotykający kolanami tyłu przednich foteli narobił rys samymi spodniami a te siateczki ala coś do trzymania.. dajcie spokój w salonie dopóki nikt go nie dotknął ok. ale po 120000 km wyślizgany zadrapany od samego czyszczenia a uważam że dbam o niego. lakier miękki od samego patrzenia robią się rysy. kierownica jakby pies pogryzł poobdzierana.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czujnik deszczu- kpina, plastiki kruche pękają klamki od wewnątrz, strzelające przyciski od spryskiwacza, fabryczne głośniki tragedia a spróbujcie zamienić je na porządna wręcz nie możliwe głośnik stanowi integralną część drzwi- tandeta. zapowietrza się napinacz łańcuszka rozrządu i dzwoni. serwis bezradny. siedzenia (kierowcy przede wszystkim) coraz bardziej się ruszają na boki dostają luzów pływają. rozpadają się zgrzewy blach na pace
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
UWAGA odpadają koła przednie sworznie bez oznaki luzów się rozpadają. Serwis żadnych luzów nie widział gdzie wcześniej ustawiał zbieżność bo ciągle zdziera opony(jak mówiłem że strzela mi zawieszenie z przodu przy manewrach parkowania to serwis że tak ma być). Właśnie opony zgroza po 30000 nie ma co zbierać a żeby policja dowodu nie zabrała za brak bieżnika to co 20000 zmiana przy mojej jeździe 3 razy w roku oczywiście pod warunkiem że co 2 tygodnie będziemy regulować zbieżność około 150 zł netto a serwis mówi że to nie wada tylko cecha tego typu aut a gów.o prawda bo kupiłem navarę i mam spokój 60000km w 8 miesięcy opony bez oznak zużycia cudowne opony pewnie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Xdi 141KM 104kW
[l/100km]