Przeniesienie napędu
: Chodzi głównie o bardzo silny reduktor
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Ruszanie praktycznie bez gazu, wyciąganie 2 tonowej łodzi na reduktorze z wody bez gazu, naprawdę wielki szacun jeżeli chodzi o elastyczność. W kabinie nie słychać, że to diesel - bardzo cicho. Na zewnątrz na wolnych obrotach sieczkarnia :-) dlatego 4 :-) No ludzie się patrzą co tak klekocze :-) Na 6-tym biegu od 80km/h aż do licznikowego 200km/h bez wachania!!
3,0
Skrzynia biegów
Jak się nie rozgrzeje olej w skrzyni to wielka kicha, ciężko wchodzą biegi szczególnie 2-jka. Na ciepłym jest super
4,0
Układ jezdny
Fajnie trzyma się drogi, nikt jeszcze mi nie zwymiotował na tylnym fotelu jak w pozostałych pickupach.
4 bo zaczyna coś w układzie korowniczym podstukiwać ( 40tys km)
Komfort
4,0
Widoczność
Jest super po za tyłem. Naprawdę czujniki cofania obowiązek!!
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na pickupa piąteczka!!
5,0
Wyciszenie
W klasie ciężarówki poprostu mistrzostwo świata!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Najbardziej ekonomiczny pickup jakim w życiu jeździłem!!
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie psuje jak narazie ale pseudo skóra z kierownicy zeszła i nie jestem budowlańcem
Po prostu panowie z SS WSTYD!!!!!!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTR 155KM 114kW
[l/100km]