Inne
: MYŚLĘ ŻE CAŁOŚĆ JEST POZYTYWNYM ZASKOCZENIEM. EKONOMICZNY I PRAWIE BEZAWARYJNY.
5,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
AUTO Z 2007 ROKU. SILNIK TROCHĘ GŁOŚNY, ZACZYNA \"JECHAĆ POW. 2000 OBROTÓW.CIĘŻKO PALI W ZIMIE-WRĘCZ TRAGICZNIE,ALE TYLKO PO DŁUŻSZYM POSTOJU. ŚWIECE WYMIENIONE 2X PO PROSTU ZAMARZA I NAUCZONY JEGO WYCZYNAMI W ZIMIE WOŻĘ PROSTOWNIK I RANO NP.NA FERIACH ODRAZU ROZPALAM Z PROSTOWNIKIEM.
4,0
Skrzynia biegów
SKRZYNIA I NAPĘDY DZIAŁAJĄ SPRAWNIE ALE NIE SPRZĘGŁO KTÓRE NA JEDYNCE SZARPIE. Z ŁADUNKIEM JEST LEPIEJ. NIE JEST TO AUTO TERENOWE TYLKO RODZINNE. JEŚLI CHCESZ ORAĆ KUP TRAKTOR. OWSZEM ZDAŻYŁY SIĘ KILKA RAZY RÓŻNE DROGI: BŁOTKO (DUŻE) I ZIMOWY ŚNIEŻEK. DAJE RADĘ.
4,0
Układ jezdny
AUTO SIEDZI NA RAMIE WIĘC JEST DOSYĆ SZTYWNO.
Komfort
4,0
Widoczność
WIDOKI DO PRZODU I NA BOKI DOSKONAŁE LECZ NIE DO TYŁU
5,0
Ergonomia
WSZYSTKO POD RĘKĄ.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OGRZEWANIE B.DOBRE, KILMA MOIM ZDANIEM ZA MAŁO WYDAJNA.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DUŻO MIEJSCA W KABINIE A NA PACE JESZCZE WIĘCEJ...
4,0
Wyciszenie
OK.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
UWAŻAM ŻE JAK NA TE GABARYTY JEST B.DOBRZE. SPALANIE W MIEŚCIE OK.8L Z KLIMĄ, TRASA 7L DO 100 KM/H. CENY PODSTAWOWYCH CZĘŚCI SĄ W NORMIE: KLOCKI,SWOŻNIE KOŃCÓWKI -70-170 ZŁ. DO TEJ PORY NIE BYŁO ŻADNYCH POWAŻNYCH USTEREK, SZYKUJE SIĘ WYMIANA ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU KOSZT OK 1500 ZŁ ALE POWINIEN PASOWAĆ OD SPRINTERA CENA OK 400 ZŁ
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
JAK NARAZIE SAME DROBIAZGI
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
SŁABE SPRZĘGŁO I ROZRZĄD ALE JESZCZE JEZDZI.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTR 155KM 114kW
[l/100km]