SZKODA ŻE NIE 4 OSOBOWY ALE I TAK KUPIŁBYM GO RAZ JESZCZE
Wrażenia
5,0
Silnik
SILNIK DIESLA JEST BARDZO OSZCZĘDNY , ZDECYDOWANIE POLECAM DIESLA, MAŁO AWARYJNY, ELASTYCZNY I ODZIWO NIE MA PROBLEMÓW Z ODPALANIEM W ZIMIE. W SILNIKACH BENZYNOWYCH TRZEBA ROBIĆ REMONT KAPITALNY PO 100 TYŚ KM.
4,0
Skrzynia biegów
6 BIEGÓW W STANDARDZIE, MAM PEŁNY AUTOMAT WIĘC NIE MUSZĘ \"WAJCHLOWAĆ\" BIEGAMI. ZA BIEGI DAJĘ 4 BO ZBYT WOLNO SIĘ PRZEŁACZAJA
4,0
Układ jezdny
PRZY WIĘKSZYCH PRĘDKOŚCIACH SAMOCHÓD TROCHĘ MAŁO STABILNY I PODSKAKUJE, ALE TEGO AUTA NIE KUPUJE SIĘ NA AUTOSTRADY. W CYKLU MIEJSKIM KAPITALNY, WSZĘDZIE SIĘ ZMIESCI, ŁATWY DO ZAPARKOWANIA I W KORKU KAŻDEMU MOŻNA SIĘ WCISNĄĆ.
Komfort
5,0
Widoczność
BEZ KOMENTARZA NIE MA LEPSZEGO AUTA DO ZAPARKOWANIA.
5,0
Ergonomia
WSZYSTKIE PRZEŁĄCZNIKI SĄ BARDZO CZYTELNE I BANALNE W OBSŁUDZE.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ZIMĄ PARUJĄ SZYBY I KLIMATYZACJA MAŁO POMAGA. LATEM KLIMA SPISUJE SIĘ WYŚMIENICIE MIMO SZKLANEGO DACHU.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
TU KAŻDY MOŻE SIĘ ZDZIWIĆ . DUUUŻO MIEJSCA DLA DWÓCH OSÓB. DO BAGAŻNIKA SPOKOJNIE ZMIEŚCIŁEM BAGAŻE DLA DWOJGA NA DWA TYGODNIE WYPOCZYNKU
4,0
Wyciszenie
PRZY JEŹDZIE W MIEŚCIE SUPER... POWYŻEJ 100KM/H TROCHĘ GŁOŚNO - DUŻE SZUMY POWIETRZA.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TU NIE IDZIE PRZECHWALIĆ NAJMNIEJSZE SPALANIE. NA TRASIE Z KATOWIC DO NIEMIEC, LATEM Z KLIMA PRZY 110KM/H SPALIŁ 2,8 ROPY. NA CODZIEŃ PALI 3,5-3,8. MNIEJ PALI TYLKO MELEX
SMART BENZYNOWY PODOBNO PALI OKOŁO 5-6 LITRÓW
5,0
Stosunek jakość/cena
MAŁA UTRATA WARTOŚCI
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
MAM AUTO OD DWÓCH LAT, OBECNIE AUTO MA 7LAT JAK NA RAZIE ROBIE TYLKO PRZEGLĄDY I RAZ WYMIENIAŁEM SAM PRZEDNIĄ ŻARÓWKĘ POPRZEDNI WŁAŚCICIEL WYMIENIŁ PRZEDNIE SPRĘŻYNY (PODOBNO JEDNA PĘKŁA)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ŻONA PRZY COFANIU UDEŻYŁA W INNE AUTO . ZNISZCZONY PLASTIKOWY BŁOTNIK. KOSZTU UŻYWANEGO 150ZŁ
On
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 TD 41KM 30kW
[l/100km]