Samochód z wypożyczalni, użytkowany 7 dni ok 500 km w portugalii.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest głośny ale dzwięk 3 cylindrów da się usłyszeć. Turbina załącza się dość gwałtownie i zdarzało mi się jechać na niskich obrotach i czuć jej "wahanie" włączała się i wyłączała na zmianę.
4,0
Skrzynia biegów
5 biegów ale na autostradzie w 3 osoby z niewielkim bagażem jechaliśmy 140 km/h i ani spalanie ani hałas nie był nadmierny
3,0
Układ jezdny
Nie jestem pewien ale chyba elektryczny. Drogi piękne a ja nie czułem po czym jadę. mam wrażenie , ze wspomaganie działało raz mocniej raz słabiej. Poczucie plastikowości, nie podobało mi się.Na gładkim asfalcie OK. Na drogach bocznych krótki rozstaw, duże aluminiowe felgi i cienkie opony, dawały się we znaki. Twardo .
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutu. Świetna średnica zawracania :)
4,0
Ergonomia
Bez zarzutu. Dziwne rozwiązania np klimatyzacji ale domyślnie się to obsługuje.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Używałem intensywnie w temperaturach od 6 do 30 stopni. Działa. Ani super ani źle.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W bagażniku zmieściły się 2 walizki z Ryanair bagażu podręcznego. Trzeci pasażer bagaż trzymał na czwartym siedzeniu. Przy wzroście kierowcy 170 cm było miejsca dość ale powyżej 180 cm mogłoby brakować.
3,0
Wyciszenie
Troszkę terkoczący silnik ale na autostradzie zadziwiająco cicho z przodu bo silnik terkocze z tyłu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tani samochód w zakupie, tani w wypożyczeniu, mało pali. Mi spalił poniżej 5l przy dość delikatnym traktowaniu. Na autostradzie przy 130-140 km/h ponad 6l
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość przeciętna ale w tym segmencie nie wyróżnia się na minus. Jak ktoś chce lepszych materiałów to trzeba oglądać kompakty.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 1 dniu odezwał się czujnik ciśnienia opon. Było OK więc po sprawdzeniu go zresetowałem. Poza tym za mało jeździłem, żeby oceniac.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 mhd 71KM 52kW
[l/100km]