Witam, jeżdżę Skodą od roku i jestem bardzo zadowolony. Wiem że każde nowe auto przez pierwsze kilkadziesiąt tys. km przeważnie się nie psuje, więc nie mogę ocenić awaryjności Yeti. Ogólnie szukałem auta dostosowanego do moich potrzeb tj. napęd 4x4, benzyna min. 150koni i żeby nie był zbyt duży. Yeti okazało się najrozsądniejszą z opcji. Jakość wykonania zadowalająca, osiągi przyzwoite, spalanie... no cóż, po mieście cudów nie ma ale w lekko ponad 9l się mieści. Za 100 tys. zł nic lepszego nie znalazłem. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wszystko działa bez zarzutów. Silnik ma zapas mocy i jest dość cichy. Turbina działa płynnie i nie czuć "dziury".
5,0
Skrzynia biegów
OK.
5,0
Układ jezdny
Trochę dość sztywny, na drobnych wybojach czuć twardość zawieszenie. Na szosie super.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże szyby ułatwiają pole widzenia.
5,0
Ergonomia
Jak w VW, wszystko pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W niskich temp. Przy pełnym aucie, szyby z tyłu potrafią być mokre.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wbrew pozorom całkiem przestronne auto.
5,0
Wyciszenie
Ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak każde auto tej klasy i gabarytów. Cudów nie ma. Płacić trzeba.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepszy stosunek ceny do jakości w tej klasie aut.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TSI 160KM 118kW
[l/100km]