Bardzo dobry samochód, świetne przyspieszenie, znośne koszty utrzymania, w miarę niskie spalanie. Jedyną wadą jest trochę mały bagażnik.
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonały przykład połączenia mocy, osiągów i elastyczności. W tej wersji silnikowej jest istnym szatanem na drodze. Kultura jazdy znakomita, przyśpieszenie 8,4 s bez zastrzeżeń.
5,0
Skrzynia biegów
6 biegowa skrzynia sprawuje się bardzo dobrze. Biegi wchodzą lekko i precyzyjnie. Tak jak ma być.
5,0
Układ jezdny
Pewnie się prowadzi. Jak dla mnie bomba i co najważniejsze nie wymagający kosztownych napraw (jak do tej pory).
Komfort
4,0
Widoczność
Duże lusterka, z tyłu świetna widoczność, bardzo pomagają czujniki parkowania.
4,0
Ergonomia
Za daleko przyciski od climatronika, ale generalnie wszystkie przyciski znajdują się w zasięgu ręki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi i grzeje rewelacyjnie, w ciągu kilku minut osiągamy oczekujące efekty. Podgrzewana przednia szyba działa szybko i skutecznie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na przedniej jak i zarówno na tylnej kanapie jest bardzo dużo miejsca, nie będą narzekać również osoby wysokie. Gorzej z szerokością na tylnych miejscach ale nie jest znowu tak źle. Tylni tunel wentylacyjny trochę ogranicza miejsce na nogi siedzących na środku oraz uniemożliwia przesunięcie środkowego fotelu.
4,0
Wyciszenie
Doskonałe, jadąc 140 km/h praktycznie nic nie słychać, wysoka kultura pracy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Żadnych awarii - koszty przeglądów w ASO co 30 tys km w cenie 700-800 zł do przyjęcia.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest bardzo drogie w zakupie, ale przepłaca mi to swoją bardzo dobrą jakością wykonania.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 4x4 170KM 125kW
[l/100km]