Przeniesienie napędu
: Napęd na cztery dopiero testuję, napisze cos po zimie, ale pierwsze jazdy bardzo fajne, samochód sam chce sie z wymuszonego poślizgu wyprowadzić
5,0
Całokształt
na razie jest zauroczony, jest fajny (Yeti), jest inny od wszystkich i mało ich na drodze widać
Wrażenia
4,0
Silnik
Myślałem, że 170km to już będzie rakieta, a tu wcale nie. Owszem silnik \"daje radę\" ale bez szaleństw. Moim zdaniem elastyczność pozostawia trochę do życzenia. Ciągnie od 2200 obr/min poniżej \"nic się nie dzieje - nuda\".Pracuje ładnie, równo - taki lepszy traktor.
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia jest super bez najmniejszych zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
Faktycznie układ jezdny jest dopracowany. Sztywno zestrojona Yeti daje frajdę z jazdy. Na zakrętach nie przechyla się, a dziury w drodze są dobrze tłumione - bez uwag
Komfort
4,0
Widoczność
Wielkie \"uszy\" po bokach i duże szyby umożliwiaja dobra widoczność, słupki przednie troche za szerokie ale daje radę.
5,0
Ergonomia
Dla mnie trochę za nisko lewarek skrzyni biegów, za nisko panel od klimy i trochę za małe przyciski od klimy, poza tym wszystko na miejscu i bardzo intuicyjnie. ten osławiony podłokietnik to tylko imitacja - jest za nisko mimo możliwości jego podniesienia, a wysunięty do przodu przeszkadza w mieszaniu biegami. Trzeba go traktować jako dodatkowy schowek i tyle
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Długo się nagrzewa i dmuchawa pracuje dosyć głośno, ale da się przeżyć. Podgrzewanie siedzeń super. Grzeja do nerek albo teoche wyżej - bardzo przyjemne uczucie. Kiepsko wymyślone, że grzanie lusterek trzeba załączac \"dżojstikem\" na drzwiach - może się przyzwyczaję
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
u mnie są siedzenia ze skóry łączonej a alkantarą i są naprawdę super, Trzymanie ani za mocne ani za słabe - po prostu w sam raz. Regulacja siedzeń z przodu bardzo dobra - góra-dół, lędźwiowo - po prostu dla każdego cos miłego. Z tyłu oddzielne fotel tez sa fajne, no może ten środkowy to tylko na krótkie trasy ale pochylenie mozna regulowac i siedzi się wygodnie. Nad głowa mnóstwo miejsca i z przodu i z tyłu
3,0
Wyciszenie
dosyc głosno przy prędkościach powyżej 110km/h ale ogólnie dobrze, wybieranie nierówności przez zawieszenie tez słychać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie 8 8,5 w cyklu mieszanym, w mieście około 9 a na trasie do 110 7l/100. Przy jeździe na autostradach 150 - 160km/h spalanie 12-13 l/100. Szału nie ma ale jest nienajgorzej :)
4,0
Stosunek jakość/cena
moja wersja jest faktycznie droga ale i tak tańsza od vw i audi a silniki te same
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przecież to nowe auto
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 4x4 170KM 125kW
[l/100km]