Inne
: zle wyciszenie, max komfortowa predkosc 160
4,0
Całokształt
Jednak w samochodzie cena którego przewala sto tysięcy może być lepsze wyciszenie. Słychać silnik i ulice - po prostu nie do robione. Samochód jak przyklejony do drogi pozwala naprawdę po szaleć ale maksymalna komfortowa prędkość to 160 - 170 dalej zaczyna się huk i szum i t.d. za takie pieniądze można kopić na prz. lexusa rx 330 w tym aucie przy 180 czujesz się jak byś stal w miejscu bo nie słychać ulicy.
Auto idealne na miasto byłoby dobrym na dłuższe trasy kiedy by miało tempomat, niestety może mam taka wersje. Ale to są wady do których idzie się przyzwyczaić. Ogólnie jestem zadowolony.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto wizualnie i stylistycznie po prostu tragedia, ale nie żałuje zakupu, bo takie wrażenie miałem przez pierwsze kilka dni. wszystko kompensuje komfort jazdy w tak małym aucie to wyjątek.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 4x4 140KM 103kW
[l/100km]