Inne
: Lekkość prowadzenia, doskonały skręt (rewelacja),świetnie trzyma się drogi. Dużo łatwiej nim zaparkować niż japończykami, którymi do tej pory jeździłam.
3,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Dostateczna elastyczność.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo wygodna, ograniczająca do minimum długość ruchów.
5,0
Układ jezdny
Świetnie spisuje się przy nieoczekiwanym, wymuszonym zjeździe z asfaltu na miękkie pobocze. Przy prędkości 70-80 km/h w zasadzie nie odczuwa się żadnej destabilizacji.
Komfort
4,0
Widoczność
Doskonała kiedy patrzymy przed siebie, ale widzenie przez lewe ramię kiedy włączamy się do ruchu wymaga wychylenia się do przodu. Widoczność przesłania szeroka belka między bocznymi szybami.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja schładza wnętrze błyskawicznie , przy temperaturach powyżej 30 plus
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestronne wnętrze,wygodne fotele.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nigdy nie jeździłam ekonomicznie tylko tak jak lubię - bardzo dynamicznie, więc moja opinia nie będzie tu miarodajna.Widzę,że te przyzwyczajenia będą mnie kosztować,do czego nie przywiązuję wagi.
3,0
Stosunek jakość/cena
Uważam cenę Experience za niewygórowaną w stosunku do wyposażenia tej wersji.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TSI 4x4 160KM 118kW
[l/100km]