Samochód kupiłem "oczami" - podobała mi się sylwetka, zależało mi na podwyższonym zawieszeniu, bo często jeżdżę po polnych drogach. Z każdym miesiącem uzykowania bylem z zakupu coraz bardziej zadowolony. Doceniam zwłaszcza wysoką jakość wykonania wnętrza - miękkie plastiki, żadnego skrzypienia. Choc auto ma napęd tylko na przednia oś, to wysokie zawieszenie daje mu dobre właściwości terenowe w tym zakresie, w jakim ich potrzebuje - jazda po polnych lub nieodśnieżonych drogach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik dla mnie wystarczająco dynamiczny, turbo działa od niskich obrotów. Żadnych problemów z rozrządem, co było bolączka wczesniejszych roczników. Jedyna awaria dotyczyła turbiny, która została wymieniona w ramach gwarancji przy 3.000 km.
5,0
Skrzynia biegów
bez zarzutów
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobry. Świetnie tłumienie nierówności, stabilny.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po 160 tysiącach zepsuł sie panel sterowania klimatyzacją.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest przestronne. Mam 190 cm wzrostu a nie odsuwam fotela do konca. Z tyłu też jest ok. Jedyny problem - dla mnie ważny - to że przednie fotele nie dadzą sie rozłożyć na płasko, co sprawia, że spanie w samochodzie nie jest zbyt komfortowe.
5,0
Wyciszenie
Nie narzekam
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Doskonała
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Popsuty panel sterowania nawiewem po 160 tysiącach, rdzewiejące hamulce, ale nie wymagające jeszcze naprawy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana turbiny przy 3.000 km
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]