Silnik
: za elastyczność, moment obrotowy 200Nm 1500-4000
5,0
Całokształt
Celujący z minusem. Dlaczego taka ocena, wszystko wyjaśnione poniżej.
Wrażenia
5,0
Silnik
malkontenci tylko rozsiewają zupełnie irracjonalne plotki. Silnik jest autentycznie fajny, sprawny.
5,0
Skrzynia biegów
korzystając z auta zapominam o tym elemencie co świadczy o jego sprawności.
5,0
Układ jezdny
Wielowahaczowe zawieszenie na "pupie" spisuje się tak jak należy i o niebo lepiej niż przestarzałe rozwiązania stosowane (belka skrętna) u konkurencji.
Komfort
5,0
Widoczność
Kształty nadwozia mają plusy, widoczność jest rewelacyjna, ale to nie znaczy że przesłaniają mi minusy... (np. Cx i autobahn).
5,0
Ergonomia
ocena Doskonale całkowicie zasłużona. Kto nie wierzy łatwo sprawdzić odwiedzając najbliższy salon, przykład: oba (sic!) fotele pierwszego rzędu czyli kierowcy i pasażera są ruchome w we wszystkich kierunkach również wyżej niżej, czy lędźwiówki. Dalej zarządzanie drugim rzędem siedzeń (niezależne, przesuwane, skłądane, wyjmowane), etc.
Pokażcie koreańską konkurencję, która tak ma?
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zupełnie poprawnie (czytaj: "średnia krajowa"), producent w tym zakresie mógłby zrobić więcej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z gabarytów projektanci wyciągnęli zasługujące na dobrą notę warunki
4,0
Wyciszenie
nie jest źle, ale w zakresie wyciszenia producent mógłby zrobić więcej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
brak awarii = kosztowi ponoszonemu na paliwo
5,0
Stosunek jakość/cena
super. szczególnie że samemu można skompletować wyposażenie, a nie jak w koreańskich markach w grę tylko wchodzą coraz wyższe wersje wyposażenia ustalone przez producenta, gdzie jeden element przydatny, a trzy zbędne...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]