Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Yeti Minivan

Mieszczuch, 12 lat temu
Silnik 1.4 TSI 122KM 90kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Skoda Yeti Minivan 1.4 TSI 122KM 90kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
4,92
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Zaskoczyły pozytywnie mnie w szczególności dwa elementy: - świetny silnik (elastyczny, silny, ciągnący od dołu) - twarde, wręcz sportowo zestrojeone zawieszenie, dzięki któremu pokonywanie krętych górskich serpętyn tym wysokim (169) autem to prawdziwa przyjemność.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : brak możliwości przesuwania wzdłuż środkowego tylnego fotela oraz zbyt delikatnie otwierające się schowki w tylnej części podłokietnika Jumbo box.
5,0
Całokształt
do Yeti przesiadłem się ze znacznei większego auta, ale nie jestem rozczarowany. Nie wiem jak będzie dalej, ale jestem pozytynie nastawiony. Na dziś szczerze mogę napisać: JESTEM BARDZO ZADOWOLONY, POLECAM SKODĘ YETI 1.4 TSI Z CZYSTYM SUMIENIEM.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wiele osób mnie straszyło tym motorem, a on działa pięknie. Bardzo zadowolony jestem.
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów, i tyle, zapominam o niej więc wychodzi na to że działa bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
Jak na swoją wysokość 169 Yeti na drodze (szczególnie górskiej krętej) zachowuje się jak przyklejony do drogi, może to też zasługa seryjnych opon 225/50R17.
Komfort
5,0
Widoczność
Kształt to nie tylko plusy związane z ergonomią ale również widocznością, w każdym kierunku bez problemu.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest tam gdzie być powinno, po niemiecku poukładane, wybrane głosy podpowiadają że trochę za klasycznie, ale mi klasyka bardzo pasuje, za to nie pasują mi kokpity \"lotnicze\" jakie serwują teraz fordy czy hyundai... ale to kwestia gustu. W Yeti jest czytelnie, piękne tubowe zegary orkaszone srebrnymi elementami, spójne kolorystycznie podświetlenie, generalnie bardzo estetycznie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylator działa bardzo intensywie, nawet na pierwszym biegu wentylator jest bardzo sprawny o najwyższym nie wspominam (max siła), ogrzewanie jest sprawne, ale miałem auta które szybciej się nagrzewały, dlatego ocena 4.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy i pasażera z przodu przestrzeni jest dla każdego pod dostatkiem, regulacja fotela zaskakująca (zasiadł kolega o wzroście 1,98, wyregulował fotel i z zaskoczeniem wysiadł, nie spodziewał się tego). Gorzej jest z tyłu, tam miejsca nie brakuje ale kanapa Superba to nie jest.
5,0
Wyciszenie
Jazda miejska lub pozamiejska z rozsądnymi prędkościami = świetny komfort, cisza w kabinie, na światłach kilka razy pasażer mówił mi \"chyba zgasł ci silnik\", podczas dynamicznego przyspieszania silnik gra ładną melodię. Na autostradzie przy prędkościach >160 nie oszukujmy się aerodynamika auta robi swoje i już nie jest tak cicho, ale zupełnie przyzwoicie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ten motor jest jak Skoda, kompromis. Wystarczająco dynamiczny do spokojnego wyprzedzania czy zostawienia większości na światłach, świetnie ciągnie szczególnie od dołu w przedziale 1500 w górę moc jest w pełni dostępna więc elastyczność świetna. Zużycie paliwa to również kompromis \"i take care of you, you take care of me\" czyli jazda delikatna odpłaca się ekonomicznością, ostre traktowanie gazem odpłaca się elastycznością i energią, ale turbo żyje turbo pije... Gratulacje dla VW za motor
5,0
Stosunek jakość/cena
Yeti to mistrz tej kategorii, mistrz jakość/cena.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co świetnie, oby tak dalej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co świetnie, oby tak dalej

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Yeti Minivan