Silnik
: Tak, silnik to największe zaskoczenie NA PLUS dla Yeti
5,0
Całokształt
Brakuje tylko możliwości dokupienia DSG do 1.4 TSI w Yeti..., ale 6 biegowy manual też spisuje się dobrze
Wrażenia
5,0
Silnik
rewelacja
5,0
Skrzynia biegów
6M jest OK., szkoda że nie można dobrać do tej konfiguracji DSG
5,0
Układ jezdny
Zaskoczenie, układ jezdny jak w fordach, super
Komfort
5,0
Widoczność
Pudełkowaty kształt więc widoczność OK.
5,0
Ergonomia
Tu skoda zrobiła mocny postęp
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima sprawna, ogrzewanie też szybciutko działa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy jest doskonale, dla pasażerów szczególnie środkowe miejsce drugiego rzędu zdecydowanie najsłabiej...
5,0
Wyciszenie
na światłach tylko przez wskazówkę obrotomierza można się zorientować że motor pracuje
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ekonomiczność w dużej mierze (znacznie większej niż w przypadku motorów bez turbo) zależy od kierowcy.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej kategorii Skoda jest naprawdę dobra!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odpukać nic nie zawodzi. Liczę że długodystansowe testy różnych redakcji gdzie Yeti w zasadzie nie notował awarii się potwierdzą w długodystansowej bezawaryjności modelu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać nic nie zawodzi. Liczę że długodystansowe testy różnych redakcji gdzie Yeti w zasadzie nie notował awarii się potwierdzą w długodystansowej bezawaryjności modelu, szczególnie że VW rozwiązał wszystkie problemy w tematach łańcucha rozrządu itp w modelach od 2010 roku...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]