Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Yeti Minivan

solfi 58, 12 lat temu
Silnik 1.4 TSI 122KM 90kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Skoda Yeti Minivan 1.4 TSI 122KM 90kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : na tyle wysokie zawieszenie ze krawezniki nie sa przeszkoda ,na tyle krotki ze zaden najmniejszy parking nie stanowi problemu, na tyle szeroki ze nikt sie nie obija o siebie,na tyle wysoki ze glowa jest bezpieczna i siedzi sie wysoko i widzi sie fajnie. mile fajne autko z tego yeti.
4,0
Całokształt
nie jest to moj samochod marzen ,zostal kupiony mozgiem a nie sercem choc coraz bardziej sie do niego przekonuje.Uwazam Yeti za dobre auto warte wydania pieniedzy.kwestia jest tylko ,czego oczekujemy po aucie tego typu .jesli ktos jest przekonany tak jak ja to niech kupuje i troszczy sie o auto i przeczyta troche informacji o uzytkowaniu auta a tym bardziej o silniku turbodoladowanym .po lekturze bedzie latwiej o wydanie werdyktu kupic nie kupic.
Wrażenia
5,0
Silnik
przesiadka z wolnossacego na doladowany silnik z turbina w benzynie napawala mnie zgroza.z 1.4 122km,poprzedni 1.8 114km.Zycie lubi zmiany i garsc adrealiny.zaryzykowalem majac na uwadze artykuly o silnikach WW,tym bardziej ze wiek dzieciecy ma juz za soba.nie patrzac w przyszlosc silnik superkultura pracy na b, wysokim poziomie o elastycznosci nie wspomijajac podjezdzajac na 6 biegu pod swiatla ,cichy i jak trzeba odjazd ma.Fakt ze wyprzedzajac trzeba zredukowac biegz 6 na 5 juz mi nie przeszkadza.W sumie udany, b,dobry silnik
5,0
Skrzynia biegów
porownuje do mego nissana almery ktora mialem 10 lat od nowosci. sprzeglo wchodzi miekko biegi przerzucaja sie komfortowo plus oparcie pod lokiec i prawa reka zmienia biegi super.zadnych zgrzytow haczen nie doswiadczylem.a jest co zmieniac ,6 biegow po miescie,jest co robic.Jesli po paru latach bedzie podobnie jak w nissanie to tylko winszowac Zycie pokaze.
5,0
Układ jezdny
przyklejony do drogi,jazda na wprost bez zarzutu .pierwsze zakrety wspomagalem yeti aby sie nie przewrocilo hehe.wchodzi w zakrety jak moj byly nissan almera ,wspaniale.resorowanie hm sztywne na zlej nawierzchni nikt nie zasnie,ale tak ma byc,cos za cos.to nie jest bentley ani mercedes.zawieszenie mimo ze sztywne jest ciche i na autobanie i lepszych drogach jest super
Komfort
5,0
Widoczność
wiele aut testowalem przed zakupem .Yeti ma najlepsza widocznosc do przodu tylu boki,moze lusterka boczne moglyby byc wieksze tak jak w Qashqai
5,0
Ergonomia
bardzo pozytywna nic dodac nic ujac.taka chcialem miec.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
automatyczna klima daje sobie rade ,szybko schladza kabine i utrzymuje zadana temp.Co prawda poczatek schladzania jest masakryczny pod wzgledem halasu .Ale jest sposob wylaczyc automat przejsc na manual i stopniowo schladzac bez niepotrzebnego halasu. ogrzewania nie mialem szczescia wlanczac wiec sie nie wypowiadam
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla mnie i pasazera wrecz super,miejsca pod dostatkiem jak na tak krotkie auto,z tylu rowniez co prawda kosztem bagaznika miejsca na nogi jak w klasie wyzszej
4,0
Wyciszenie
Jak na tak skonstruowana karoserie,to jest ok. Do 130km jest wrecz cicho. pozniej praw fizyki nie da sie oszukac
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny przegladow i lub napraw jeszcze nie bylo.Zuzycie paliwa w normie,biorac pod uwage wysoki wspolczynnik oporu powietrza. roznica w spalaniu podawana przez producenta a rzeczywiste spalanie,jest akceptowalna. Zaden producent nie testuje swoich wyrobow na ulicy w korkach z obciazeniem, wiec nie ma co sie oburzac ze sa roznice.Sami musimy zdawac sobie sprawe ze litr dwa trzeba dodac.
5,0
Stosunek jakość/cena
skoda yeti ambition z dwustrefowa klima radio bolero 8 glosnikow pelna elektryka kola pirelli na super alusiach czarny srebne dodatki i wiele innych dodatkow za 76 tys wraz z ubezpieczeniem,to stosunek jakosci do ceny jaki moze byc?tylko jeden,ocena doskonala. zaznaczam auto nowe z salonu.Na dniach ma byc facelifting wiec mozna sie potargowac
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
porozmawiamy po przejechaniu 10,000 tys. km narazie po dwoch miesiacach i 3 tys km wszystko gra
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zbyt krotki okres uzytkowania,aby cokolwiek moglo ulec awari

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Yeti Minivan